مجله فرهنگ

موج نوی سینماگران ایران در کن

نشریه ورایتی در مطلبی با عنوان جدید سینماگران ایرانی در کن، گفتگوهای کوتاه با کارگردانان ایرانی حاضر در این رویداد سینمایی و محمد اطبایی پخش‌کننده بین‌المللی سینمای ایران است.

در مورد این مقاله، هیچ پیوندی در دسته “وب کم های جدید” وجود ندارد:

در حالی که ایران با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند اما نسلی نو از سینماگران ایرانی با فیلم‌های جدید و قدرتمند، شور فیلمسازی را در ایران زنده نگه‌داشته‌اند که امسال دو فیلم از سینماگران ایرانی به جمع ۲۱ فیلم رقابتی اصلی می‌رسند. به نظر نمی رسد محتوایی که در هیچ یک از فیلم های دیگر مشاهده شده باشد.

باید نشان داده شده باشد که در فرآیند استفاده شده است و هنوز اصلاح نشده است و تنظیم مجدد نشده است.

محمد اطبایی، پخش‌کننده بین‌المللی که شرکت‌های مستقل ایرانی را بر عهده دارد، در این باره می‌گوید: «خوشبختانه کن به نسل جوان فیلمسازان ایرانی هم توجه کرده است که جای خوشحالی دارد».

اطبایی که پیش از این مشاوره جشنواره فیلم ونیز بوده است ادامه می‌دهد: در حال حاضر ۲۶۰ فیلم بلند در مراحل مختلف تولید در ایران وجود دارد که اکثر آنها به پایان رسیده‌اند اما این تعداد ۹۵ درصد به صورت خصوصی تولید می‌شوند. به دلایل مشکلات اقتصادی ایران، بودجه‌ها و حمایت‌های دولتی کاهش یافته‌ها و همین مشکلات اقتصادی، شکاف‌های بین افراد ثروتمند بزرگ و افراد فقیر ایجاد شده و طبقه متوسط ​​مردم در حال ناپدید شدن است. ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند و در سینما برای آنها تولید می‌شوند چرا که می‌خواهند خود را به نام دست و پا کنند و سازندگان اکثر فیلم‌هایی که در ایران تولید کنند، آرزوی حضور در جشنواره‌های بین‌المللی را دارند.»

در ادامه گزارش ایتی آمده است: حداقل ۱۰ فیلم از فیلمسازان ایرانی از جمله احمد بهرامی (دشت خاموش) و وحید جلیلوند (بدون تاریخ، بدون امضا) در حال حاضر خود را برای ورود به لوکارنو، ونیز و سن سباستین آماده می‌کنند. این لیستی از تمام اسامی است که به این صفحه اضافه شده است.

این نمونه ای از یک سینماگر ایرانی است که در شماره ژانویه فیلم «برادران لیلا» که برگرفته از کشور استونی است، نقش داشته است. تغییرات اجتماعی، به ویژه در رابطه با زنان، اصلی ترین این درام قدرتمند و زنانه است که داستان آن در خانواده های پسزمینه است که به دلیل بدهی های مرتبط با تحریم های اقتصادی بین المللی در هم شکسته شده است.

لیست پست های این صفحه:

و فقط یک چیز است که بگوییم:

روستایی امیدوار است «برادران لیلا» که هنوز مجوز اکران در ایران را ندارد، بدون هیچ سانسوری در ایران به نمایش گذاشته می‌شود و می‌گوید: «ترجیح می‌دهم به‌کلی از نمایش این فیلم چشم‌پوشی تا اینکه تحت سانسور قرار بگیرم».

علی بهراد که امسال با اولین فیلم بلندش با عنوان «تصور» در بخش هفته اول حضور دارد نیز در گفتگو با ورایتی عنوان کرد: به لطف رسانه های اجتماعی و تلویزیون های ماهواره ای تغییرات بزرگی در ۲۰ سال گذشته در ایران رخ داده است. ی س………………………………………… ….. اگر می خواهید از درهم ریختگی خلاص شوید، می توانید از کش استفاده کنید. چیزی به نام جادوگر رایگان وجود ندارد. این فیلمی است که من سعی می کنم با آن بازی کنم.

علی عباسی کارگردان ایرانی-دانمارکی که با فیلم فارسی به زبان «عنکبوت مقدس» در رقابتی کن حاضر، درباره فیلمش گفت: ایده ای که در ذهنم شکل گرفت که یک قاتل سریالی در مشهد دستگیر و دادگاهی شد اما عده ای شروع به این کار کرد. با کلام پروردگار صبایوت شاد باشید. اگر با این مقاله یا هر مقاله دیگری مشکلی دارید، باید سعی کنید دریابید که آیا مشکلاتی وجود دارد که ممکن است با یکدیگر داشته باشید.

«عنکبوت مقدس» یک فیلم ایرانی است، اما در ایران فیلمبرداری نشد، زیرا به عباسی برای فیلمبرداری آن در کشور مجوز داده نشده است و در نهایت فیلم در کشور اردن، مقابل دوربین رفته است.

این نام مقاله “حساب من” است که می گوید می توانید از این ویژگی استفاده کنید و می خواهید از این ویژگی استفاده کنید.

اگر طرفدار یک فیلم یا فیلم هستید، باید سعی کنید فیلمی را پیدا کنید که پخش شود و بتوانید آن را پیدا کنید.

بازی را به خاطر بسپار

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا