مجله ورزشی

نتایج کاروان ایران در روز نهم/شوک بزرگ والیبال و کورسوی برنز کشتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، نهمین روز از سی و دومین دوره بازی های المپیک امروز یکشنبه 10 مردادماه در توکیو ژاپن با آغاز کشتی و حضور دو نماینده کشورمان و شکست والیبال در بازی نهایی مسابقات پیگیری شد. مرحله گروهی برای ایران

اینقدر عمیق شروع نکنید
رقابت های کشتی المپیک صبح امروز در توکیو آغاز شد و رقبای ما در وزنهای 60 و 130 کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند. امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 6 بر صفر مین سئوک کیم از کره جنوبی را شکست داد و در دور دوم به مصاف لوپز ، یکی از معتبرترین کشتی گیران جهان و قهرمان جهان و المپیک از کوبا رفت. میرزازاده این بازی را 8 بر صفر واگذار کرد.

با ورود لوپز افسانه ای به این وزن ، میرزازاده دوباره به جدول احتمالات بازگشت تا فردا بتواند رقابت خود را برای صعود به مرحله گروهی و کسب مدال ادامه دهد. در مرحله گروهی ، میرزازاده ابتدا به مصاف آلین آلکسیوس سیواریو از رومانی می رود و در صورت برتری به مرحله مقدماتی صعود می کند و با رضا کیالپ ، قهرمان طلا در جهان و قهرمان المپیک از ترکیه روبرو می شود.

نتایج قطار اتومبیلرانی ایران در روز نهم / حذف دو بازیکن والیبال و یک نمایش بزرگ والیبال

علیرضا نجاتی وزن 60 کیلوگرم در دور اول با آرمن ملکیان از ارمنستان رقابت کرد که 5 بر 5 شکست خورد و نجاتی با شکست نماینده ارمنستان نتوانست به جدول برگردد و از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج قطار اتومبیلرانی ایران در روز نهم / حذف دو بازیکن والیبال و یک نمایش بزرگ والیبال

تصمیمی که کشتی گیران ایرانی را به خطر انداخت
با شروع بازیهای المپیک صبح امروز در کاخ موخاری در توکیو ، به نظر می رسد که مسابقات قهرمانی تغییر کرده است. قبلاً اعلام شده بود که رقابت وزنه برداری از ساعت 6:30 تا 7 خواهد بود ، بنابراین کشتی گیران چند ساعت فرصت داشتند تا بهبود یابند اما دیروز اعلام شد که مسابقات وزنه برداری ساعت 9:15 صبح خواهد بود به نحوی که کشتی گیران وزنه برداری فاقد مسابقات هستند. شانس بهبود مانند یک نجات دهنده

این قانون که با اعتراض مربیان و کشتی گیران همراه شد ، توسط اتحادیه جهانی کشتی به گونه ای وضع شد که کشتی گیران در طولانی مدت به دلیل کاهش وزن زیاد دچار مشکلات جسمی زیادی نخواهند شد ، اما در این مدت به به ضرر سرزمین های کشتی گیران ما است. .D

شکست اولین تیم والیبال آسیایی در توکیو
تیم ملی والیبال ایران یکشنبه شب گذشته در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم میزبان ژاپن ، میزبان این رویداد رفت و در نهایت تیم ایران سه یا دو شکست خورد و به مرحله بعد صعود نکرد. گرد والیبالیست های ایران به عنوان اولین قدرت قاره آسیا از ست اول ایران 21-25 ژاپن گذشتند ، ست دوم: ایران 25-20 ژاپن ، ست سوم: ایران 31-29 ژاپن و ست چهارم ایران 22-25 ژاپن. سرانجام در دور پنجم آنها 15 بر 13 مغلوب تیم ژاپن شدند تا از صعود به دور بعد جلوگیری کنند. این شکست در شرایطی رخ داد که ایران فرصت های زیادی برای پیروزی در این بازی داشت و با پذیرش این شکست ، مطمئناً نسل طلایی والیبال کشورمان بعدها مراحل از دست رفته این رویداد را از دست خواهد داد.

نتایج تمرینات اتومبیلرانی ایران در روز نهم / حذف دو بازیکن والیبال و یک نمایش بزرگ والیبال

در گذشته ، ایران و ژاپن 42 بار در تاریخ با هم دیدار کرده اند و هر رویداد 21 پیروزی داشته است. در 20 بازی گذشته بین تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال ژاپن ، 15 پیروزی برای ایران و 5 پیروزی برای ژاپن به دست آمده است.

بازگشت تیرانداز از خفا و ملوانان سرافراز ایران
جواد فروغی ، دارنده طلای المپیک در تاریخ تیراندازی در ایران ، امروز ساعت 12:30 با پرواز از دوحه با استقبال نمایندگان ورزش کشور ، جمعی از همکاران و خانواده وی وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد. هانیه رستمیان ، دیگر المپیکی تپانچه و پرچمدار ایران در افتتاحیه المپیک ، نازنین ملایی ، مربی قایقرانی تیم ملی ، محسن نصر اصفهانی ، مربی تپانچه و علی دادگر ، سرپرست انجمن تیراندازی ، از جمله کسانی بودند که به امام رسیدند. برای فرودگاه جواد فروغی با لباس پرستاری وارد فرودگاه امام خمینی شد.

در اولین روز بازی های المپیک 2020 توکیو ، جواد فروغی با یک تپانچه بادی با یک شگفتی و داستان روبرو شد و مدال طلای المپیک را عقب کشید. این اولین مدال در تاریخ تیراندازی ایران در المپیک است.

سی و دومین دوره بازیهای المپیک از 1 تا 17 آگوست در توکیو ژاپن برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا