مجله فرهنگ

نشستی آرام برای عاشقانه «ملاقات خصوصی» با گله از پایان یک مسابقه ورزشی

بازیگران «جلسه خصوصی» با رضایت از فیلمی که در آن بازی کردند به جشنواره فجر آمدند و یکی از آنها که یکی از شرکت کنندگان در مسابقه قوی ترین مردان ایران بود از پایان مسابقه و تاثیر آن گلایه کرد. بر زندگی ورزشکاران

به گزارش کندوج، چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر پنجشنبه 14 بهمن ماه با نمایش اولین ساخته امید شمس با نام «دیدار خصوصی» دنبال شد. فیلمی که پس از دو ساعت با تشویق تعدادی از اهالی رسانه و منتقدان مواجه شد.

نشست خبری این فیلم با حضور بازیگران و پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، نادر فلاح، بهمن ارک، امید شمس، شیرین آقاکشی، امیر بنان، رویا تیموریان و سیاوش چراغی پور برگزار شد.

پریناز ایزدیار در این نشست درباره شباهت های نقش دختری در محله نامناسب با سمیه در فیلم «ابد و یک روز» گفت: منتظر چنین سوالی بودم اما در کل این نقش خیلی متفاوت بود. این کار را با «ابد و یک روز» انجام نداد، زیرا این اتفاق برای کارگردان افتاد.

او درباره تکرار نقش های ضعیف و برده شده نیز گفت که من اصلا این را قبول ندارم و نقش پروانه ها را در فیلم ملاقات خصوصی مریض نمی بینم اما از آنجایی که عاشق می شود احتمالاً می تواند کاری انجام دهد که او را بیمار می کند

امید شمس (کارگردان) درباره ایده این فیلم گفت: من و علی سرهنگ چند سال پیش مشغول ساخت مستندی درباره زندانیان بودیم و بر همین اساس تاکید شد که فیلم بر اساس واقعیت است. حتی محله‌ای که در تصویر می‌بینید محل زندگی من و خانواده‌ام بوده و هست و بسیاری از دوستانم در آنجا زندانی بودند و به ترسیم تصویر کمک کردند.

رویا تیموریان بازیگر نقش کوتاهی در این فیلم درباره همکاری خود با سینماگران جوان بیان کرد: این همکاری با جوانان به من می گوید که از نسل دوم هستم، کمک می کند تا با مسائل روز بیشتر آشنا شوم. من دیواری بین خودم و جوانان ندارم و با صحبت ها می توان خیلی چیزهای خوب را گفت و حالا به تجربه یک جوان خوش آتیه راضی هستم.

هوتن شکیبا همچنین درباره نقش خود در فیلم ملاقات خصوصی توضیح داد: شخصیت فرهاد از من خیلی دور بود و زندگی در زندان کار را سخت می کرد. از زندان به این نقش رفتم و برگشتم و یک آشنا را آنجا دیدم. البته فضای تلخی در زندان حاکم است و امیدوارم بتوانیم بخشی از آن فضا را ترسیم کرده باشیم.

علی سرهنگ، یکی از نویسندگان این فیلم، توضیح داد که در حال بررسی مستندی درباره مواد مخدر هستند که از سوی یک مقام مسئول برای ساخت آن درباره زنانی که مواد مخدر به زندان می آورند، دعوت شده اند.

امیر بنان تهیه کننده این فیلم با بیان اینکه مراحل دریافت پروانه ساخت زمان بر بود، گفت: نه تنها در دستورالعمل ها، بلکه در دستگاه قضایی نیز نکاتی وجود داشت، اما در مجموع این عوامل برای فیلم مفید بود.

ایمان شمس که یکی از شرکت کنندگان در مسابقات قوی ترین مردان ایران بود و در یک جلسه خصوصی نقش واقعی خود را ایفا کرد به مشکلاتی که از پایان مسابقات بین ورزشکاران این رشته به وجود آمده است اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا