مجله عمومی

نظرسنجی‌ها و انتخابات آمریکا – کندوج

در مجموع 538 رأی وجود دارد. در حقیقت ، این انتخابات تعیین کننده است و بنابراین نمی توان از معیارهای نظرسنجی برای ارزیابی دقیق انتخابات در ایالات متحده استفاده کرد.

به گزارش کندوج ، داریوش قنبری ، استاد دانشگاه ، در این روزنامه اظهار نظر کرد آرمان ملی وی نوشت: “در انتخابات پیش رو ، جو بایدن کمی از ترامپ پیشی می گیرد ، اما انتخابات در ایالات متحده دو برابر است ، زیرا ملت مستقیماً رئیس جمهور را انتخاب نمی کند و کمیسیون های انتخاباتی تعیین کننده هستند.” در مجموع 538 رأی موافق ، برابر با تعداد نمایندگان است و با 538 کرسی در مجلس نمایندگان ، تعداد اعضای سنا در هر ایالت دو نفر است. 50 ایالت دارای 100 عضو در سنا و 437 در مجلس نمایندگان هستند که در مجموع 538 رأی دارند. در حقیقت ، این انتخابات تعیین کننده است و بنابراین نمی توان از معیارهای نظرسنجی برای ارزیابی دقیق انتخابات ایالات متحده استفاده کرد.

از طرف دیگر ، سیستم انتخاباتی ایالات متحده به گونه ای است که ایالت های پرجمعیت می توانند نقش تعیین کننده تری داشته باشند زیرا این یک سیستم اکثریت است. نامزد برنده معرفی می شود و نامزد برنده تمام 55 رای را در آن ایالت می گیرد.

واقعیت این است که بایدن برخلاف آنچه پیش بینی شده بود ، توانست موفق شود. شاید به دلیل مسائل تاج است که دموکرات ها موفق شده اند به روش خود از آنها استفاده کنند. از طرف دیگر ، یک سری اقدامات ترامپ در رابطه با افراد رنگین پوست نیز ابزار خوبی برای تبلیغات انتخاباتی آنها بوده است. اما به طور کلی ما نمی توانیم فقط به نظرسنجی ها اعتماد کنیم و با توجه به ترکیب کارت های برق و برخی حالت های مهم که خاکستری هستند و تعیین کننده خواهند بود ، باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم ترکیب چگونه تغییر می کند. آیا این می تواند همان اتفاقی باشد که در گذشته رخ داده و رئیسی که رای کمتری داشته و برگه های رای بیشتری داشته باشد می تواند برنده شود یا خیر؟ به نظر می رسد این قاعده در ایالات متحده است و از این نظر ترامپ هنوز شانس پیروزی دارد و گفته نمی شود که طبق نظرسنجی ها شکست بخورد.

کاندیداها و نمایندگان آنها اکنون روی کشورهای خاکستری تمرکز کرده اند تا بتوانند نتیجه رای گیری را به نفع خود تغییر دهند. بحثهای اخیر آنها نیز مملو از حمله به یکدیگر بود. دموکرات ها بارها ترامپ را به فرار مالیاتی متهم کرده اند ، اما ترامپ بارها بایدن و پسرش را به گرفتن پول از کشورهای دیگر و همچنین مسائلی مانند تلاش روسیه برای تأثیرگذاری در انتخابات آمریکا و همچنین ایران و چین متهم کرده است. هدف آنها ایجاد احساس ملی گرایی در جامعه آمریکا بود. در همان زمان ، او از اتهامی که قبلاً با آن روبرو شده بود و از دست داده بود ، فرار كرد. یادآوری می کنیم که ترامپ توسط دموکرات ها به حمایت از روسیه در انتخابات 2016 متهم شد و حتی مداخله روسیه در حمایت از ترامپ در برخی از آژانس های مناسب در ایالات متحده به سطوح خاصی رسید و اقدامات آژانس های امنیتی و اطلاعاتی انجام شد.

بحث دیگر این بحث این بود که بایدن بر اساس چارچوب ایدئولوژیک دموکرات ها وعده خدمات رفاهی و اجتماعی بیشتری می دهد و از طرف دیگر ترامپ از ایالات متحده می ترسد که اگر بایدن و دموکرات ها بر سر کار باشند ، آنها مالیات را دوباره افزایش می دهند و بخش قابل توجهی. درآمد مردم به عنوان مالیات در نظر گرفته خواهد شد. با این حال ، این چارچوب های فکری و تا حدود زیادی نگرش جمهوری خواهان و احزاب دموکراتیک در سیاست رفاه است. با اجرای برنامه اوباماکر ، اوباما مراقبت های بهداشتی چشمگیری را ارائه داد و توانست رضایت نسبی خوبی را در جامعه آمریکا ایجاد کند و یکی از دلایل محبوبیت او به اوباماکر و خدمات بهداشتی ویژه و خدمات ارزان قیمت او برمی گردد. اما این سرویس توسط ترامپ رد شد زیرا جمهوری خواهان اعتقاد زیادی به سیاست های رفاهی ندارند و نسبتاً خصوصی هستند و در این زمینه همیشه وعده کاهش مالیات را داده و آنها را بخشی از رونق اقتصادی و ایجاد شغل می دانند. .ردن همانطور که در بحث افزایش تعداد کارمندان و افزایش تعداد مشاغل و کاهش تعداد بیکاران گفته شد ، ترامپ همیشه این سیاست را در چارچوب حزب جمهوری خواه دنبال می کند که به دنبال افزایش رشد اقتصادی و شکوفایی در جامعه آمریکا با کاهش مالیات است. بلک در دولت خودش تأکید کرد. بایدن سعی کرد ترامپ را نوعی نژادپرست معرفی کند و در آنچه برای سیاه پوستان و حومه جورج فلوید اتفاق افتاد دخالت کند ، اما به نوعی با رد این سیاست های خود اشتغال و رفاه سیاهپوستان را به خطر انداخت. ترامپ قبلاً در مورد عدم انتقال قدرت در صورت ضرر و زیان که در چارچوب قانونی جامعه آمریکا عملی نخواهد شد ، صحبت کرده است. “او امید زیادی به یک دانشکده انتخاباتی دارد.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا