مجله عمومی

نوشیدن الکل تاج را نمی کشد اما این کار را می کند



حال اگر به اندازه کافی به الکل و ضد عفونی فکر می کنید ، با این کار می دانید که بد نیست به این آمار نگاه کنید: 75 ، خوزستان: 63 ، جمهوری آذربایجان: 20 ، البرز: 20 ، اردبیل: 19 ، مازندران: 12 تربیتام استان فارس (خراسان) 11 ، و استانهای دیگر در آذربایجان غربی ، همدان ، یزد ، هرمزگان ، مرکزی ، کرمانشاه و به دلیل مصرف الکل نیز در استان ها یا از طریق بهدادوندن درگذشت. اضافه کردن به صدها نفر از این افراد کم بینا شده توسط مسمومیت با الکل و اطلاعات کلیه و دقیق برای پیدا کردن چرا.

پیش از تاج ، الکل چیزی نبود که مردم باید روزانه با آن سر و کار داشته باشند ، اما از اعلام رسمی ورود کوروی ویروس جدید به کشور ، تقاضا برای الکل به یک بحران دیگر تبدیل شده است. صدها ، بلکه هزاران بار نیز به آنها گفته شده است که چگونه می توانید تاج را درمان کنید ، همچنین چطور ضد عفونی کننده دست ها ، سطوح و اشیاء با الکل هستید.

با این حال ، “ضد عفونی داخل” ، که در ابتدا شوخی در رسانه های اجتماعی بود ، پنج یا بیشتر از 5 نفر را مجروح کرد. البته ، همه نادانی مصرف کننده برای نوشتن تمام این آمار نیست ، بخشی از توجیه آن بخش پس از وقوع تاج و شکوفایی تاج و الکل نایابشدن ، اتانول ، تولیدکننده کلاهبرداری مشروبات الکلی ، آگاهانه یا ناآگاهانه از الکل “متانول” ناشی از Shfthbazary ناشی شده است و برخی از مشتریان نیز از این امر آگاهی ندارند. همه جا در یک تخت بیمارستان بودند و دیگران در این گورستان بوت می شوند.

بنابراین، انسان را می توان به نوک کوه یخ از تجاوز به عنف، این است که نسبت داده، یک افزایش ناگهانی تقاضا اساس الکل است. از یک طرف، مصرف کننده و استفاده از الکل، و، از سوی دیگر، تولید کنندگان می دانم هزینه، به قربانیان قربانیان جولان کرونا را ملاقات کرد، برای نجات این مرد غول بی رحمانه و استبدادی. .

آنچه باید درباره الکل بدانیم

الکل ، مواد آلی از مواد طبیعی بدست می آید. دو نوع الکل ، به ویژه این روزها ، بیشتر مورد علاقه مردم است: اتیل الکل یا “اتانول” و متیل الکل یا “متانول”؛ به بیان ساده تر ، اتانول مفید است و متانول کشنده است.

اتانول به دست آمده از قند تخمیر شده و نشاسته تخمیر است. فرهنگ غلات، میوه یا نیشکر را گرم و سپس اضافه کردن مالت است، که یک نشاسته را به قند ساده است، و اضافه کردن نان و حفظ راه حل گرم، قند به اتانول تبدیل می شود. علاوه بر غلات ، این نوع الکل از میوه ها به دست می آید و در داروها ، داروهای دارویی ، آرایشی و نوشابه های الکلی استفاده می شود. الکل در تخمیر غلات و میوه فقط غلظت 5٪ تا 5٪ دارد که برای رسیدن به 2٪ الکل باید از آن تقطیر کرد.

واکنش متانول ، منواکسید کربن و صنعت هیدروژن نیز حاصل می شود. این واکنش در دماها و فشارهای زیاد در برابر کاتالیزور رخ می دهد و به یک محیط صنعتی مجهز نیاز دارد. این نوع الکل که از تقطیر چوب تولید می شود و بنابراین به عنوان الکل چوب شناخته می شود ، در برخی صنایع به عنوان سوخت و حلال استفاده می شود و مصرف خوراکی می تواند کشنده باشد و از طریق پوست قابل جذب است. در صنعت لوازم آرایشی است که استفاده نمی کنید، و حتی الکل و متانول در فینال، آن را بی فایده به سطوح و ویروس ها حذف عفونی کننده است به علت تفاوت در فرمول شیمیایی آن است.

اگرچه اتانول یک “الکل خوراکی” محسوب می شود و متانول یک “الکل صنعتی” است ، اما نه تنها اتانول ، خوراکی و دارویی بلکه از نظر ماهیت صنعتی نیز هست و برای تمایز آن ، با خلوص پایین ، موادی مانند قرمز و زرد ، تلخ را نشان می دهد. و متانول اضافه شده و به آن “الکل صنعتی” نیز می گویند. البته این نوع اتانول کاربرد پزشکی خوراکی ندارد. اما در کمبود اتانول برخی از ذینفعان ، اضافه کردن این الکلهای صنعتی رنگ ویتکس برای فروش مجدد سفیدکننده به جای الکل پزشکی!

از طرف دیگر متانول مانند اتانول ، بی رنگ و گاه بی بو است و این می تواند منجر به افزایش تقاضا برای الکل شود. در مقابل، کسب و کار و صنعت و مشاغل دیگر کساد، قبل از برخی از متانول در تولید صنعتی و مصرف الکل بالا در بازار در بازار. بطری های پلاستیکی بزرگ و کوچک ، با برچسب متانول فقط برای چاپ و نوشتن هر کسی ، در بازار مصرف الکل پزشکی ، و بعید نیست که تمام نوشیدنی ها ، که معمولاً در بازار نوشیدنی های اتانول استفاده می شود ، به طور آگاهانه یا ناآگاهانه برای متانول استفاده شود ، بنابراین حدس می زنیم مصرف مسمومیت با الکل همیشه در کشور وجود داشته است ، زیرا ماه گذشته شدت بی سابقه ای داشته است و صدها قربانی دارد.

چگونه به تمایز بین انواع مختلف از الکل؟

همانطور که گفتیم، درصد متانول در صنعت اتانول می تواند باشد و، بنابراین، می اتانول برای استفاده در بهداشت دهان و دندان و یا روز شما باید 100٪ مطمئن از صنعتی شدن تولید آن، در حال حاضر غیر ممکن به نظر می رسد. بررسی برچسب روی محصول کافی نیست زیرا به راحتی قابل اثبات نیست. در مقابل ، باید بیش از هر زمان دیگری از الکل اجتناب شود ، نه به دلیل اصالت آن و نوع الکل مورد استفاده در این حالت.

با این حال ، اگر به دنبال الکل برای ضدعفونی سطوح هستید ، ابتدا باید بدانید که الکل حتی در شرایط عادی ، آخرین راه حل است. در جائیكه مواد تمیز كننده و ضد عفونی كننده ها معمولاً از مارك های معتبر تهیه می شوند ، استفاده از اتانول ضروری نیست و فقط به شرطی كه این مواد به الكل دسترسی نداشته باشند – بسته به اینكه شركت های دارویی کامپوزیت خاص به طور خاص ضد عفونی كنند ، 70٪ اتانول در دست تولید است.

پیروی از این راهنمایی حتی نمی نیاز به دانستن اگر شما می دانید انواع مختلفی از الکل! با این حال ، همانطور که در بالا به رنگ ذکر شد ، اولین چیز برای تعیین صنعت الکل و صنعت خارج است. رنگ آن افزوده می شود تا این ماده در الکل های صنعتی متمایز شود. اگر الکل سفید باشد ، راه حل این است که یک شعله کوچک را با الکل مربوطه روشن کنید. شعله الکل صنعتی در پایین و در بالا ، زرد و نارنجی به رنگ آبی است و الکل خوراکی یا پزشکی دارای شعله یکنواخت آبی است. بسته به بوی الکل نیز ناامن است زیرا انواع مختلف الکل را با بو و بوی متفاوت ایجاد می کند.

اتانول چگونه تاج را درمان می کند؟

تاج ویروسی پوشیده از لایه چربی است. بنابراین، هر حلال است که می تواند چربی را از بین ببرد مناسب است برای مقابله با این ویروس است. ارزان ترین و ارزانترین حلال قطعاً پاک کننده ای است که ما برای تمیز کردن یا ضد عفونی کردن دستهای خود قبل از کرونا استفاده می کنیم. اگرچه ویروس مسری است ، اما به راحتی از بین می رود و نباید آن را با الکل یا چیزهای مشابه از آن بشوییم. بعضی از مردم الکل می نوشند! همانطور که قبلا هزاران بار شنیده اید ، صابون های دست و صورت و ضد عفونی کننده ها ، مانند لیتریز رقیق شده برای سطوح و اشیاء ، مواد شوینده مناسبی هستند ، از قضا آهنی ، اتاق های ضد عفونی کننده ، اکنون ارزان تر و گران تر از همیشه. هرچه خطرناک تر باشند ، موثرتر هستند.

الکل یا اتاق فقط در صورت وجود پاک کننده متداول باید استفاده شود. همچنین در این حالت به خاطر داشته باشید که بهترین نوع الکل برای ضد عفونی با غلظت حدود 2٪ الکل اتانول است. Alklhayy بیش از 25 درصد فعالیت ضد باکتریایی خوبی دارد ، اما حدود 70 درصد تحقیقات نشان می دهد که اتانول توسط ویروس تاج از بین می رود.

غلظت اتانول معمولاً 2٪ است ، اما غلظت بالای الکل به معنای تأثیر بالاتر یا بهتر آن نیست. حدود 5٪ از اتانول تولید شده توسط تعامل از این ویروس، که دارای الکل ضد آب است. بنابراین ، اتانول باید رقیق شود. اسپری های استاندارد الکلی توسط شرکت های معتبری تولید می شوند که 70 درصد اتانول و آب دارند و برای جلوگیری از خشکی پوست باز می مانند. با این وجود ، اگر در متانول غیر استاندارد خیس می شوید و اصالت اتانول 96 درصد درست می کنید ، می توانید 25 درصد به 30 درصد آب مقطر یا آب جوشانده اضافه کنید تا خنک شود ، می خواهید (مثلاً 70 میلی لیتر اتانول و 30 میلی لیتر آب) ، فقط 70 درصد اتانول عرضه است البته اگر آب بیشتری اضافه کنید ، اتانول تضعیف شده و خشونت خود را از دست می دهد.

تمیز کردن و ضد عفونی کردن ضروریات زندگی روزمره و مراقبت از خود در این زمان ضروری است. در واقع، آن می تواند به استرس در این زندگی obsesionatzea منجر شود. گفته می شود تاج تمام دشواری های ناشی از صابون و آب را برای انسان از بین می برد ، بنابراین به خاطر داشته باشید تاکنون در برخی مواد یا روش های دیگر حفظ سلامتی مانند خوردن و تهیه غذا و خوردن و خوردن الکل 5٪ موارد را تشکیل می دهد. تاج مرده ، لازم نیست.

نکاتی درباره مسمومیت با الکل

هنگامی که متانول به طور کامل به بدن جذب می شود و خون یک قله در 2 و 5 دقیقه می رسد بعد، و پس از آن به بدن جذب می شود. کارشناسان معتقدند که یک الکل تجاری به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن می تواند کشنده باشد، این است که، 5 سی سی از فرد شصت کیلوگرم الکل صنعتی را شامل می شوند، حتی اگر آن را دشوار است به زنده ماندن، می تواند صدمات، کوری، آسیب کبد و کلیه و یا عوارض.

در حالی که مصرف اتانول همچنین می تواند منجر به مسمومیت افراد شود ، بین مسمومیت با اتانول و متانول اختلافات مهلکی وجود دارد. مسمومیت اتانول، چند ساعت بیمار رو به بهبود است، اما نه مسمومیت متانول. اميدواريم كه متانول را بعد از آنكه مردم بابدافن صبر كنند ، بلع كنند ، معمولاً روز بعدي را مسموم مي كنند ، اما در اين حالت زمان بحراني است و به محض ديدن سم در بيمارستان ، احتمال زنده ماندن بيشتر مي شود. بنابراین اگر شخصی بعد از مصرف مشروبات الکلی مانند سردرد ، حالت تهوع ، حالت تهوع ، درد شکم ، بیماری عمومی ، کاهش آگاهی ، تاری دید ، تشنج و غیره علائمی داشته باشد ، ابتدا باید به مرکز پزشکی مراجعه کند.

پایان پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین کندوج هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا