مجله ورزشی

همه بازیکنان در پرسپولیس می‌مانند

آفتاب نیوز:

افشین پیروانی پس از برگزاری دیدار با یحیی گل محمدی و مهدی رسولپناه در این باشگاه ، درباره موقعیت تیم و شروع تمرینات اظهار داشت: “شرایط خوب است و تمرین را مطابق با پروتکل بهداشت حفظ خواهیم کرد.”

وی خاطرنشان کرد: نتایج بازیکنان برخی تیم ها مثبت بوده و افزود: اگر بخواهیم مشکلی پیش نیاید و از طرف دیگر اگر بخواهیم می توان مشکلات زیادی به وجود آورد. اگر می خواهیم در مسیری مشخص پیش برویم ، شرایط خوبی را نمی بینیم.

پیروان: همه بازیکنان در پرسپولیس می مانند

وی افزود: درخواست من از فوتبالیست ها این است که خود را بهتر از افراد دیگر نبینند. تفاوت بین آنها و رانندگان تاکسی در چیست؟ اگر خطر وجود داشته باشد ، خطر برای همه یکسان است. ما باید دید مثبتی داشته باشیم و هیچ کس نمی تواند تضمین کند که کرونا بعد از چند ماه از بین می رود. اگر دستورالعمل های ایمنی و مراقبت های بهداشتی را رعایت کنیم ، مشکلی پیش نمی آید. ما باید یاد بگیریم که با Corona زندگی کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برخی از مدیران باشگاه فکر نمی کنند این لیگ برگزار شود گفت: “مشکلات اقتصادی در این زمینه ناکارآمد است و ما باید به مدیران حق دهیم.” البته باید از قانون پیروی کنیم. امروز عکسی از شمال کشور دیدم که از قبل تجارت داشت. ما باید این عبارت را حذف کنیم که فقط کرونا به فوتبال اختصاص دارد.

وی در مورد چندین اظهارنظر با بیان اینکه پرسپولیس تسهیلات ویژه و خاصی دارد ، گفت: “این کار من بود که به دنبال شرکت های توسعه یافته برای ضد عفونی شویم.” ما به آینده نگاه کردیم و از کسی طلب کمک نکردیم. هیچ سازمانی به ما کمک نکرد. ما برای تهیه این تسهیلات بسیار تلاش کردیم. تاکنون هیچ کس نتوانسته است یک راه حل کامل ارسال کند ، که البته چیز عجیبی هم نیست.

وی افزود: این سازمان تصدیق لازم را نشان نمی دهد: “اتحاد چندین ماه است بدون رئیس جمهور اداره می شود و مؤثر است. آیا می توان فوتبال را در شرایط مهمی قرار داد که تیم ملی در تلاش برای رسیدن به جام جهانی است؟ آیا بازیکن نمی تواند برای چند ماه تمرین کند؟ به عنوان مثال ، آیا می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا بگوییم بازیکن ما تاج گذاری کرده است و ما نمی آیم؟ آنها هر دو ما را محروم می کنند و جنایات جدی را در نظر می گیرند. خوب نیست که هر باشگاه برای خود تصمیم بگیرد که بازی نخواهد کرد و ما به یک دولت فدرال قوی احتیاج داریم.

وی افزود: “من از انجمن ها تشکر می کنم.” آنها آمدند و بازی ما را با سپاهان بدون تماشاگر انجام دادند ، اما برخی از تیم ها علیه ما اظهاراتی کردند. شما دیدید که چند روز بعد ، تمام دنیا بدون تماشاگر بود. اگر لیگ آزمایش را مجبور نمی کرد ، مشخص نبود که چند بازیکن کورونا دارند. شاید برخی از تیم ها از باخت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بترسند و بگویند فوتبال قطع خواهد شد و برخی دیگر از سقوط می ترسند. ما باید از قانون پیروی کنیم. ما برای سفارش بازی ها به سازمان های قدرتمند و سازمان های لیگ نیاز داریم. پرسپولیس در صدر جدول است و باید اختلافاتی بین این تیم و سایر تیم ها وجود داشته باشد.

وی گفت: “ما 9 بازی در لیگ داریم ، دو بازی در جام حذفی و چهار بازی در لیگ قهرمانان آسیا و آنها باید تمام کنند.” به هواداران می گویم که همه بازیکنان خواهند ماند و این بر عهده خدای آنها است که در پرسپولیس باشند. بسیاری از بازیکنان سایر تیم ها نیز دوست دارند به پرسپولیس بیایند.

سرمربی فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت آنتونی استوکس اضافه کرد: از نمایندگان این باشگاه درباره این موضوع سؤال کنید.

پیروانی گفت: “ما سخت تمرین می کنیم و رقابت خواهیم کرد.” در باشگاه پرسپولیس به دنبال پیروزی در لیگ و جام هستیم.

وی در مورد شایعه جدایی کریم باقری از پرسپولیس گفت: “کریم باقری یکی از فوتبالیستهای بزرگ ایران بود و امروز او یکی از مربیان بزرگ کشور است.” او هر روز تمرین می کند و عاشق پرسپولیس است.

پیروانی گفت: “ما برای پروتکل های بهداشتی آماده شده ایم و کل تیم موظف است از این دستورالعمل های اعلام شده پیروی کند و ما باید به کرونا عادت کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا