مجله حوادث

هیچ جاده‌ای در پایان هفته یک‌طرفه نمی‌شود

رئیس پلیس راهور (ناجا) اعلام کرد که در روزهای آخر هفته جاری هیچ راهی وجود نخواهد داشت.

به گزارش کندوج ، سردار سید کمال هادیان فر در حاشیه بازدید از بزرگراه تهران-پردیس در شرق تهران به خبرنگاران گفت: ت: در پایان این هفته تعطیلات (رسمی) در نوروز به پایان می رسد ؛ در نتیجه ، شهروندانی که این روزها قصد بازگشت به محل کار خود در مناطق مبدا را دارند ، باید برای مقابله با ترافیک غیرمعمول آماده شوند و زمان زیادی را در راه خانه خود بگذرانند.

وی با بیان اینکه به شهروندان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند ، گفت: در صورت مسافرت شهروندان ، باید زمان بازگشت خود را کنترل کنند.

هادیان فر با اشاره به هشدارهای راهنمایی و رانندگی پلیس در سال های قبل از تاج گذاری در کشور ، اظهار داشت: پلیس راهور نیز این جاده را به طور موقت در یک جاده قرار داد تا ترافیک را تسهیل کند و به ترافیک مستقیم در برخی از مناطق کشور منجر شود. اما با توجه به تمرکز امسال در جلوگیری از سفر و نیاز به حمل و نقل و تردد ناوگان کمکی در جاده ها ، در پایان هفته اول سال 1400 هیچ راهی وجود نخواهد داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا تأکید کرد: بنابراین هیچ محوری از جمله محورهای منتهی به شمال کشور یک طرفه نخواهد بود و لازم است شهروندان زمان بازگشت خود را کنترل کنند.

هادیان فر افزود: همچنین با توجه به پیش بینی وضعیت هوا بر اساس باران در کشور در اواخر هفته ، لازم است که کشورهای عزیز آمادگی و برنامه ریزی لازم را برای ترافیک و شرایط جوی غیرمعمول داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا