مجله فرهنگ

واکنش آنجلینا جولی به کشته شدن هنرمند زن جوان در صحنه فیلمبرداری

آنجلینا جولی، هنرپیشه و فیلمساز مشهور آمریکایی، از تراژدی اخیر در صحنه «زنگ» صحبت کرد. این حادثه زمانی رخ داد که ستاره و تهیه کننده فیلم، الک بالدوین، در حین تمرین اسلحه ای را شلیک کرد که قرار بود خالی باشد. تیراندازی به سمت هالینا هاچینز فیلمساز 42 ساله و جوئل سوزا کارگردان مجروح شلیک شد.

بالدوین پس از مرگ هاچینز برای بازجویی توسط مقامات نیومکزیکو داوطلب شد و در روزهای پس از حادثه، به نظر می رسید که او تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت.

این خبر بسیاری از رسانه ها را شوکه کرد و بسیاری از افراد مشهور به مرگ غم انگیز این فیلمساز 42 ساله در سرتاسر هالیوود واکنش نشان دادند و گفتند که لازم است تغییراتی ایجاد شود و از اسلحه واقعی در مکان استفاده نشود. آنجلینا جولی به تازگی به جمع کسانی که به این اتفاق واکنش نشان داده اند پیوسته است.

آنجلینا جولی که در بسیاری از فیلم های اکشن مانند «آقا و خانم اسمیت» بازی کرده و تجربه استفاده از اسلحه را نیز دارد، در گفت و گو با تایمز گفت: حادثه تلخی که در جریان فیلمبرداری «زنگ» رخ داد نشان می دهد که بازیگران این عکس حرفه ای راهنمایی دریافت نمی کنند.

وی در این مصاحبه گفت: من نمی توانم تصور کنم که این خانواده ها چه می کشند. در این لحظه، غم و اندوه و مصیبت آن حادثه کاملاً طاقت فرسا است. من همیشه خیلی مراقب بودم چون باید زیاد با اسلحه کار می کردم.

حادثه غم انگیز فیلم «زنگ» واکنش های متفاوتی را برانگیخت، به طوری که اخیراً یک سریال پلیسی اعلام کرد که بازیگران هیچ مهمات واقعی در داخل اسلحه خود نخواهند داشت و دواین جانسون قول داده است که پس از این حادثه از یک اسلحه واقعی در محل فیلمبرداری استفاده کند.

5858

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا