مجله ورزشی

واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعای شهرخودرویی‌ها

به گزارش خبرگزاری آبرآنلاین; مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره علت عدم پرداخت باشگاه شهر خودرو در پی توافق با رضا درویش توضیح داد: در این جلسه که آقای درویش با آقای حمیداوی پیشنهاد شد 10 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس بپردازد در حالی که کمیته استیناف رای 800/7 میلیارد تومانی داده است. با توجه به دولتی بودن این شرکت، باشگاه پرسپولیس نمی تواند بدون رای کمیته استیناف پرداخت کند.

وی افزود: باشگاه شهرخودرو ابتدا گفت که باشگاه پرسپولیس باید 12 میلیارد بدهد و بعد گفت 10 میلیارد. پرسپولیس بیشتر از 2200 میلیارد نمی تواند پرداخت کند چون فردا دچار مشکل می شود و باید پاسخگوی نهادهای بالاتر مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود اینکه این مبلغ با تاخیر و تعهد به موقع انجام شد، درویش گفت: اگرچه این درخواست و پرونده مربوط به زمان من نبوده، اما با توجه به اینکه باشگاه ما ملزم به پرداخت بدهی هستیم، مصمم به پرداخت بدهی هستیم. آن جلسه را چندین بار دیدیم تا مدیرعامل دو باشگاه یا وکیل را معرفی کنیم و با هم صحبت کنیم، اما متاسفانه دوستان حاضر نشدند بیایند و صحبت کنند و مدام در حال مصاحبه و تهدید در رسانه ها هستند. به جای مصاحبه، مشکل را حل کنیم.

لشگری با تاکید بر اینکه پرداخت 10 میلیارد غیرقانونی بوده است، گفت: اگر باشگاه پرسپولیس نمی خواست این بدهی را بپردازد، حتی 2 میلیارد تومان را هم که برای قسط اول پرداخت کرده بود، پرداخت نمی کرد. باشگاه شهرخودرو 10 میلیارد طلب دارد که غیرقانونی است. ما حاضریم مبلغی را که کمیته استیناف به آن رأی داده است، پرداخت کنیم. ما اغلب به آنها می گفتیم، اما دوستان ما اصلاً آمادگی ملاقات نداشتند و مدام در رسانه ها با آنها مصاحبه می کردند. این مشکل با مصاحبه و تهدید حل نخواهد شد. به جای اینکه مدام در رسانه باشیم مشکل را حل کنند و به تجدیدنظر رسیدگی کنند و ما هم به همان رای حاضریم بدهی را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: جالب است که دوستان یک سری مسائل را به صورت حضوری و تلفنی پوشش می دهند و سایر موضوعات را رسانه ای می کنند. بارها از باشگاه شهر خودرو درخواست کرده ایم که برای حل این موضوع با نمایندگان حقوقی دو باشگاه جلسه ای برگزار کند و طبق قانون عمل کنیم اما مسئولان باشگاه شهر خودرو از این کار خودداری کرده اند. ما مجدداً تأکید می‌کنیم که آماده رأی‌گیری در هیأت استیناف هستیم و مشکلی با آن نداریم، اما نمی‌توانیم کار غیرقانونی انجام دهیم و این همان چیزی است که آقای درویش تأکید می‌کند. امیدواریم این دوستان به جای اینکه مدام در رسانه باشند برای حل مشکل بیایند.

لشگری در پایان تاکید کرد: چند سالی است که باشگاه شهرخودرو پول خود را دریافت نکرده است اما آقای … درویش خواستار پرداخت این بدهی است، اما نمی دانیم چرا دوستانش از این کار خودداری می کنند و با مصاحبه و تهدید به دنبال چه اهدافی هستند. درخواست ما این است که برای حل این موضوع جلسه ای تشکیل دهند و به کمیته استیناف رای بدهیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا