مجله علمی و سلامت

واکنش وزارت بهداشت به اظهارات ضد واکسن یکی از مدعیان طب اسلامی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پاسخ به اظهارات عباس تبریزیان در مورد واکسن ، یکی از مدعیان طب اسلامی است و می گوید: دفاع از حقوق شهروندی حتی بدون شکایت قابل رسیدگی است.

دکتر. کیانوش جهانپور در گفت وگو با کندوجوی درباره اظهارات اخیر عباس تبریزیان ، مدعی طب اسلامی در مورد واکسن تاج ، اظهار داشت: اظهارات جاهلانه و خرافی این فرد و رفتار خود و اطرافیان آنها مداخلات نامناسبی در درمان محسوب می شود و غیرقانونی است. “

وی افزود: با توجه به مسائل بهداشتی و دفاع از حقوق عمومی ، حتی یک دادستان و یک دادستان ویژه کشیش می توانند این پرونده را به عنوان دادستان کشور بدون شکایت در اختیار بگیرند و باید این وزارتخانه را پیگیری یا شکایت کنند. . “نه دانشگاه های علوم پزشکی یا پزشکی. البته مانند گذشته در صورت لزوم اقدامات قانونی لازم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه پیش از این وزارت بهداشت و دانشکده های پزشکی از این فرد شکایت کرده بودند که گاها منجر به صدور رای قضایی می شد ، افزود: البته ما از محل دقیق این فرد ، نحوه عملکرد و سرنوشت اطلاع نداریم. احکام دادگاه قبلی. “

جهانپور همچنین در مورد اظهارات اخیر یکی از فیلمسازان کشور مبنی بر عدم استفاده از ماسک اظهار داشت: متاسفانه چنین مشکلاتی وجود دارد و تنها چیزی که می توان به چنین افرادی گفت این است که “من هیچ امیدی به مرسان خوب / بد شما ندارم” .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا