مجله عمومی

وحدت را در مازندران تقویت کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته روزنامه نگار آنلاین ، علی بابایی کارناوال وی در دیدار با خبرنگاران شنبه شب ، آن را اعلام کرد شما هستید در مقایسه با استانهای دیگر مانند اصفهان و غیره مازندران شواهدی از پیشرفت دارد و می افزاید: “در هیچ کجای دنیا این شخص توسط یک فرد ایجاد نشده اما به طور مشترک حاصل شده است.”

وی با بیان اینکه اختلافات در مورد ملیت ها و قبایل به استان و شهر ما آسیب رسانده است ، افزود: باید با همگرایی مسئولان و مردم به فکر توسعه استان و کشور باشیم.

باباوا کارناوال وی یادآور شد: در استان مازندران و اعلام کردیم که باید مازندران و کشور را توسعه و توسعه دهیم: افزود: اگر به آمار نگاه کنیم ، ناامید خواهیم شد.

نماینده ساکنان ساری و میاندروود وی با تقدیر از مشارکت ملت در انتخابات گفت: مردم در سرنوشت کشور تأثیرگذار هستند و باید مطالبات آنها منعکس و پیگیری شود.

وی با تمرکز بر حل اختلاف بین مسئولان و مدیران گفت: ما فرصتی جز کار و تلاش و برخی از مشکلاتی که به دلیل عدم تعامل مناسب بین مسئولان و نمایندگان وجود دارد ، نداریم.

بابایی در ادامه سخنان خود گفت: ما در مقابل مدیران و مسئولان نخواهیم ایستاد: ما آمدیم که دیدگاه خود را به وحدت و تفکر مثبت تغییر دهیم.

نماینده ساکنان ساری و میاندروود اگرچه نمایندگان کنترل موفقیت مقامات و دولت در جلسه را کنترل می کردند ، اما گفت: باید انتظارات را مطابق با مسئولیت های نمایندگان تنظیم کنیم.

وی با اشاره به انتقاد منصفانه رسانه ها از عملکرد مسئولان ، گفت: در استان مازندران بیش از 600 هزار نفر زیر خط فقر زندگی می کنند و ما باید با تعامل و هم افزایی مشکلات را حل کنیم.

بابایی آن را اعلام کرد کرونا وی گفت ، این بیش از یک میلیون شغل را تحت تأثیر قرار داده است و افزود که پیش بینی می شود بیش از سه تا چهار میلیون شغل تحت تأثیر قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا