مجله بانوان

پایان دوری ۲ ساله تماشاگران از والیبال

طبق اطلاعیه باشگاه شهداب یزد، بازی این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر در رشته والیبال با حضور تماشاگران برگزار می شود.

به گزارش کندوج، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان روز یکشنبه (18 دی) با هفت بازی پیگیری می شود.

تیم شهداب یزد این هفته میزبان لبنیات هراز آمل است. نماینده یزد شاگرد بهروز عطایی است که با 22 امتیاز در رده ششم و آمل با 28 امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

طبق اطلاعیه باشگاه شهداب یزد، این بازی قرار است با حضور تماشاگران مرد برگزار شود و پس از دو سال غیبت، به دلیل شیوع ویروس کرونا، هواداران ورزشگاه ورزشگاه خود را باز کنند.

در اطلاعیه این باشگاه آمده است با همکاری و هماهنگی باشگاه شهدااب و ستاد مبارزه با کرونا استان یزد، 30 درصد از تماشاگران مرد می توانند در بازی روز یکشنبه و همچنین تمامی بازی های خانگی باقی مانده تا پایان فصل حضور داشته باشند. برگزار خواهد شد. در ورزشگاه اختصاصی شهداب. ، منتشر شد.

ارائه کارت واکسیناسیون (دو دوز واکسن)، پوشیدن ماسک و رعایت قوانین بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و همکاری با مدیران ورزشگاه در این زمینه از شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه است.

انجمن والیبال اخیرا اعلام کرده است که تیم‌ها می‌توانند با مشورت ستاد مبارزه با کرونا برای دریافت مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اقدام کنند و در صورت تایید ستاد منطقه‌ای کرونا، حضور تماشاگران از 7 دی ماه نامحدود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا