مجله عمومی

پیروزی یزدانی، عموزاد، امامی، زارع و آکگل

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،
مسابقات جهانی کشتی آزاد از 10 تا 18 اکتبر در اسلو نروژ برگزار می شود. امروز شنبه ساعت 12 به وقت ایران رحمان عموزاد خلیلی ، یونس امامی ، حسن یزدانی و امیرحسین زارع با وزنهای 61 ، 74 ، 86 و 125 باید به مصاف حریفان خود بروند.

در دسته 61 کیلوگرم رحمان در دیدار قبلی عموزاد گمتزگادزی هالیدوف از مجارستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. قهرمان جهان در طلای خردسال در دور دوم با توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن دیدار می کند.

در وزن 74 کیلوگرم یونس در دور اول امامی بایامادورج انخبایار از مغولستان را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد. وی در دور بعدی با نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان دیدار می کند.

امیرحسین زارع ، کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم آزاد کشورمان با شکست حریفی از بلاروس به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی و اولین مبارزه خود رسید.

در وزن 125 کیلوگرم ، امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان در دور دوم پس از استراحت در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر دزانیس خرامیانکوف از بلاروس را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله ، او با نیکلاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از ایالات متحده دیدار می کند. کشاورز داستان شکست حریف آمریکایی خود را دارد.

طاها آگل که در گروه زارع قرار دارد ، پس از پیروزی در اولین مبارزه خود در دور بعد ، با خازیروف از روسیه دیدار می کند.

در وزن 86 کیلوگرم ، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم با برنده در مبارزه بین سباستین جزیرزانسکی از لهستان و آزمات دولتکوف از قزاقستان که حریف قزاقستان بود ، رقابت کرد. یزدانی در سه دقیقه ابتدایی با نتیجه 12 بر 2 به پیروزی رسید. دیوید تیلور از آمریکا و جدی ترین رقیب یزدانی نیز در آن سوی جدول قرار دارند و در صورت صعود به فینال با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

پژمان درستکار ، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به دلیل زمان کمی که در اختیار داشتیم ، تمام تلاش خود را کردیم تا تیم ملی برای حضور موفق در این فصل به بهترین شکل به تیم ملی برسد و همه کارهای لازم را انجام داده ایم. “خوشبختانه ما یک تیم قوی و با انگیزه داریم و همه ما برای دستیابی به بهترین نتایج متحد و متحد هستیم.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که همه کشتی گیران و همچنین آمادگی جسمانی نیز از نظر روحی و روانی در سطح بالایی قرار دارند و مطمئناً به تشک نبرد کمک نمی کنند و تا آخرین لحظه برای پیروزی با حریفان خود مبارزه می کنند. “

دروستکار در پایان گفت: “ما روی نقاط قوت و ضعف کشتی گیران و حریفان آنها کار کرده ایم و به آنها نسخه خوبی داده ایم که اگر از دستورالعمل های فنی درست روی تشک ، به خواست خدا ، نتایج رضایت بخشی پیروی کنند.” تا لحظه ای دیگر ، ناسیونالیست ها برای 4 نقشه اول روی تشک می روند و من از مردم کشورمان می خواهم که برای موفقیت ناسیونالیست ها دعا کنند تا نتایج خوبی به دست آید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا