اقتصادیکسب و کار ایرانی

پیش بینی آینده بیت کوین

اگر تا حدودی فعال یا علاقه مند به صنعت کریپتوکارنسی هستید، احتمالاً می توانید وضعیت این ارز دیجیتال را حدس بزنید. آینده بیت کوین (بیت کوین) که یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش و محبوب است، برای کسانی که در این صنعت فعالیت می کنند و با خرید و فروش بیت کوین سروکار دارند بسیار مهم است.

در واقع بیت کوین به عنوان یکی از غول های صنعت مالی جهانی، بسیاری از سرمایه گذاران خود را میلیاردر کرده است. بیت کوین از زمان عرضه اش در اخبار بوده است. زمانی که بیت کوین در سال 2017 شروع به رشد کرد، افراد زیادی از آن خبر نداشتند و هیچ کس انتظار افزایش قیمت را نداشت. در طول این مقاله به تجزیه و تحلیل بیت کوین و آینده آن خواهیم پرداخت. همچنین اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، صرافی بیتروز را به شما معرفی می کنیم.

تاریخچه بیت کوین

برای بررسی آینده بیت کوین، ابتدا باید به گذشته آن نگاه کنید، اگر ارزش یادآوری را دارید، سال 2009 سال خوبی برای بخش مالی نبود زیرا رکود و سقوط بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک منجر به رکود در بسیاری از بخش ها شد. جهان و نارضایتی ایجاد کرده بود. همه این مشکلات سیستم بانکداری سنتی را تضعیف کرد و یک بحران اعتماد ایجاد کرد.در همان سال مجله تایمز رسما اعلام کرد که نخست وزیر بریتانیا خواهان کمک مالی به بانک است.

امروزه، تقریباً 10 سال بعد، برخی از وب سایت ها هنوز نسخه هایی از روزنامه های مربوط به آینده بیت کوین را می فروشند. حتی یک نسخه آن به قیمت 1.3 میلیون دلار فروخته شد و دلیل این قیمت بسیار بالا فقط سرفصل هاست. اما دلیل افزایش قیمت مجله چیست؟ زمانی که فردی به نام ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را در سال 2009 راه اندازی کرد، اولین ارز دیجیتال جهان ایجاد شد. عناوین تایمز: نخست وزیر در مورد نجات بانک. این جمله به منشا بیت کوین اشاره دارد.

آینده بیت کوین را کاوش کنید

کارشناسان این حوزه در مورد آینده ارز بیت کوین کاملا شفاف هستند. پس از رشد شگفت انگیز در سال 2017، زمان درخشش در سال 2020 فرا رسیده است. با افزایش قیمت بیت کوین، مردم و مشاغل روز به روز بیشتر به آن علاقه مند می شوند.

بنابراین اگر عرضه کمتر از تقاضا باشد قیمت های بالاتری خواهیم داشت. این تخمین برای سال های 2024 و 2025 است و قیمت آن حدود 500000 دلار خواهد بود. بنابراین برای سرمایه گذاری در این بخش بهتر است از راهنمای والکس گروه بیت کوین استفاده کنید.

همانطور که می دانید، آینده بیت کوین به افرادی بستگی دارد که در بازار آن تجارت می کنند و افرادی که از آن پول زیادی استخراج می کنند.

به گفته کارشناسان، بیت کوین آینده است

تحلیلگران ارزهای دیجیتال روند کلی افزایش قیمت بیت کوین را در سال های آینده مشاهده می کنند. اما ممکن است در جزئیات اختلاف نظر داشته باشند. جورین تایمر، یکی از اقتصاددانان، در مورد آینده بیت کوین اینگونه صحبت می کند:

روند توسعه بسیار کند و پایدار است و با رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال مطابقت دارد.

با این حال، افراد خوش‌بین‌تر مانند مارک یوسکو، مدیر سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت، که اظهار داشت آینده بیت‌کوین در سال 2030 با بیش از 400000 دلار مواجه خواهد شد، وجود دارند. او درباره نبوت خود چنین می گوید:

اگر بیت کوین مانند طلا باشد، ارزش بازار طلا و بیت کوین یکسان است که بسیار عالی است.

در این میان، کسانی هستند که پایان خوشی برای این ارز دیجیتال محبوب نمی بینند. به عنوان مثال، جیمی دیمون، کارآفرین و مدیر عامل آمریکایی، گفت که آینده برای اکثر ارزهای رمزنگاری شده روشن‌تر می‌شود، اما نمی‌توان همین را برای بیت‌کوین گفت. چون بیت کوین رو به اتمام است! در یکی از اظهارات، او قبلاً اعلام کرده بود که بیت کوین یک پروژه جعلی است.

لازم به ذکر است که بیت کوین نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال دارای نوسانات کوتاه مدت است. اما آنچه مشخص است این است که آینده این ارز دیجیتال امیدوارکننده است. کارشناسان و تحلیلگران ارزهای دیجیتال معتقدند که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پتانسیل تغییر سیستم مالی جهان را دارند. در واقع ارز دیجیتال به سیستم رسمی پرداخت تبدیل خواهد شد. همانطور که قبلاً گفتیم، آینده بیت کوین و بازار آن، یعنی. زیرساخت ارزهای دیجیتال به طور کلی در حال رشد است.

با توجه به این واقعیت ها، طبیعی است که برخی از صاحب نظران معتقد باشند که بسیاری از دولت ها در آینده نزدیک این ارز دیجیتال را به عنوان یک سیستم پرداخت رسمی و قانونی معرفی خواهند کرد. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که مهمترین آنها مزیت عظیم ارز دیجیتال نسبت به بانکداری سنتی است. بنابراین، مصرف کنندگان در سراسر جهان باید به تدریج کار با ارز دیجیتال، خرید و فروش آن و استفاده از کیف پول بیت کوین را بیاموزند.

پیش بینی آینده بیت کوین در ایران و جهان

آینده ارز دیجیتال بیت کوین آینده ای امن و روشن برای کسانی است که در صنعت ارزهای دیجیتال کار می کنند. به همین دلیل است که افراد زیادی هر روز تمایل به سرمایه گذاری و فعالیت در این زمینه دارند. بیت کوین نه تنها در بین خارجی ها، بلکه در بین ایرانی ها نیز طرفداران زیادی دارد که بخش قابل توجهی از پول خود را در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. با گذشت زمان، این ارز دیجیتال با استقبال گسترده مردم مواجه شد و این نشان می دهد که بیت کوین در آینده نزدیک به عنوان پول واقعی در ایران و جهان شناخته خواهد شد.

مشاوره خرید ارز دیجیتال بیت کوین

همچنین اگر به فکر خرید ارز دیجیتال بیت کوین هستید، توصیه می کنیم به صرافی بیت ارز سر بزنید.

دکمه بازگشت به بالا