مجله فرهنگ

پیش بینی ‌های جدید برای نامزدی «قهرمان» در اسکار

همزمان با انتشار تریلر آمریکایی «قهرمان» توسط استودیو آمازون، مجلات معتبر سینمایی درباره این فیلم و حضور آن در اسکار نوشتند.

به گزارش کندوج، بر اساس گزارش دریافتی از روابط عمومی فیلم؛ امسال فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی نماینده رسمی فیلمسازی ایران در بخش بهترین فیلم بین المللی اسکار 94 است.

این فیلم که هم اکنون در سینماهای ایران در حال اکران است، در تاریخ 7 ژانویه 2022 (17 ژانویه) در آمریکا و 21 همان ماه در سامانه نمایش آنلاین آمازون نمایش داده می شود.

رونمایی از «قهرمان» در جشنواره کن که همراه با جایزه هیئت داوران این رویداد مهم سینمایی بود، این فیلم را به یکی از فرصت های اصلی اسکار امسال به ویژه در رده بهترین فیلم بین المللی تبدیل کرده است.

با انتشار تریلر جدید «قهرمان» در ایالات متحده توسط استودیو آمازون، منتقدان ایندی وایر، آن تامپسون، «قهرمان» را شانس تقریباً قطعی برای نامزدی اسکار و با شانس بسیار بالایی برای بردن این جایزه می دانند.

کلایتون دیویس، سردبیر جوایز Vanity می نویسد: «قهرمان می تواند سومین اسکار را برای فرهادی به سرزمین فرهادی بیاورد، که او را یک قدم به فدریکو فلینی، برنده چهار جایزه بین المللی اسکار نزدیک می کند. «به همین دلیل است.

ورایتی در حاشیه انتشار تریلر آمریکایی «قهرمان» نوشت: «قهرمان علاوه بر نامزدی اسکار بهترین فیلم بین المللی، می تواند نامزد بهترین فیلمنامه اورجینال نیز شود. و شانس فرهادی برای نامزدی کارگردانی و همچنین بازی عالی امیر جدیدی در نقش اول را دست کم نگیرید.

«قهرمان» این روزها در سینماهای سراسر ایران اکران می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا