مجله ورزشی

پیکان رفته رفته بهتر می‌شود/ امیدوارم تست دوپینگ گرفته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم والیبال پیکان تهران امروز در هفته هفتم لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر صفر تیم والیبال شهرداری ورامین را شکست داد.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پایان بازی و پیروزی مردانش گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. تیم ورامین در 3-4 هفته اخیر خوب کار کرده است. تیم پیکان نیز به تازگی چند بازیکن مصدوم خود را تحویل گرفته است. ما در ابتدای فصل بدشانس بودیم اما همه چیز رو به بهبود است.

وی افزود: امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. ورامین یکی از تیم های خوب والیبال است که به خوبی والیبال بازی می کند. هم برای تیممان و هم برای ورامین برنامه خوبی داشتیم. در حمله به چیزی که انتظار داشتیم رسیدیم و توپ را به خوبی گرفتیم و ریباندها را به امتیاز تبدیل کردیم. کم کم بازیکنانم به شرایط ایده آل می رسند.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره اهداف تیم پیکان در فصل جاری نیز گفت: امسال تیم های بسیار خوبی در مسابقات حضور دارند. ما هم سعی می کنیم جزو طلبکاران باشیم. همه تیم ها این فرصت را دارند که روی سکو بروند. همچنین قصد داریم باشگاه پیکان را که در 2-3 سال اخیر موفق نبوده، به شرایط ایده آل برگردانیم. امیدوارم با همکاری بازیکنان، تکنسین ها و مدیران این اتفاق بیفتد.

اکبری درباره برگزاری دو بازی در هفته و تراکم در مسابقات قایقرانی گفت: ما مخالفی با این موضوع نداریم. این اتفاق در لیگ های حرفه ای دنیا در کشورهای اروپایی و گاهی حتی 3 بازی در هفته می افتد. این تصمیم در ابتدای مسابقه گرفته شد و هیچ کس مخالفتی با آن برنامه ها نداشت.

وی همچنین درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل هراز گفت: هراز تا اینجای کار موفق عمل کرده و جزو تیم های بالای جدول است. سعی می کنیم بتوانیم پر از آمل برگردیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امسال آزمایش مواد مخدر انجام نمی شود که آیا به این موضوع اعتراض کرده اید یا خیر، گفت: قبول دارم که آزمایش مواد مخدر انجام شود و این. یکی از گفتگوهای من با عظیمی، رئیس بخش، بوده است. امیدوارم در آینده تیم ها تست مواد مخدر داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا