مجله حوادث

کشف بیش از ۷۰۰۰ داروی غیرمجاز و قاچاق از خانه مدیر یک کانال تلگرامی

رئیس پلیس فتای تهران از کشف بیش از 7000 مواد مخدر غیرمجاز از فروشندگان آنلاین مواد مخدر در فضای تلگرام خبر داد.

به گزارش کندوج ، داوود معظمی گودرزی ، مرد دستگیر شده به خبرنگاران گفت: پلیس فتا در جریان نظارت روزانه روزانه خود ، تلگراف هایی با بیش از 15000 دنبال کننده پیدا کرد که تبلیغات فروش انواع مواد مخدر از جمله یک داروی کمیاب و غیرقانونی را تبلیغ می کردند.

وی با اشاره به تحقیقات کامل پلیس فتا در این زمینه ، توضیح داد: پلیس برای برقراری ارتباط با کانال این اپراتور تلگراف از اقدامات متقابل استفاده کرد و توانست هویت این فرد و همچنین موقعیت یک واحد مسکونی در یکی از مناطق جنوبی تهران

گودرزی با اعلام اینکه هماهنگی لازم با قوه قضائیه برای انجام مأموریت در حال انجام است ، افزود: سرانجام دیروز پلیس به منزل این فرد رفت و متهم را که مدیر این کانال تلگرامی بود دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی تهران فاتا ادامه داد: بیش از هفت هزار نوع مواد مخدر نیز در بازرسی از خانه بازداشت شده کشف شد که بیشتر آنها منسوخ ، غیرقانونی و قاچاق بوده و برای غذا و دارو تأیید شده است. تخته “کار را نکرد.

وی با بیان اینکه متهم به کلانتری منتقل شد و پس از ارسال پرونده برای ادامه تحقیقات به جنایت به دادسرا فرستاده شد ، گفت: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر افراد دخیل در این پرونده همچنان در دستور کار است. به

فرمانده پلیس در جزایر فارو در تهران با تاکید بر اینکه همه خرید و فروش مواد مخدر در فضای مجازی ممنوع است ، افزود: پلیس در صورت برخورد با چنین مواردی برخورد می کند و در صورت اطلاع شهروندان می توانند آنها را به پلیس فتا گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا