کسب و کار ایرانیمجله عمومی

کفپوش سه بعدی چیست؟

همه ما به پاکیزگی اهمیت می دهیم. به عنوان صاحب خودرو، باید سعی کنید آن را تمیز و مرتب نگه دارید. تمیزی خودرو فقط به ظاهر آن مربوط می شود اما اگر رعایت نشود مشکلات فنی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

از طرفی بعضی ها می گویند استایل ماشین نشان دهنده شخصیت ماست، مثلاً اگر شخصی ماشین کثیفی داشته باشد. آیا می توانید تصور کنید که این ماشین چگونه رانندگی می کند؟

یکی از آلوده ترین قسمت های خودرو کف خودرو است. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا نحوه شستشوی کف ماشین را یاد بگیرید. برای خرید کفپوش پراید و یا مدل های دیگر می توانید به بهنیکان مراجعه کنید.

مانند تمام محصولات دیگر، کفپوش سه بعدی خودرو دارای مزایا و معایبی است. در این مقاله به شما در خرید کفپوش سه بعدی کمک می کنیم.

همچنین با دانستن این مزایا و معایب می توان افراد را راهنمایی کرد و برنامه ریزی بهتری برای خودرو انجام داد. انتخاب خود را انجام دهید و یک خرید موفق داشته باشید. بنابراین، ما این مزایا و معایب را در زیر فهرست کرده ایم.

مزایای کفپوش سه بعدی چیست؟

این مدل کف خودرو را می توان یکی از گران ترین و زیباترین کفپوش ها دانست. کفپوش سه بعدی می تواند زیبایی و جلوه بی نظیری را برای خودرو به ارمغان بیاورد.

از آنجایی که این کفپوش ها بر اساس فناوری ساخت سه بعدی ساخته شده اند، ظاهری زیبا و زیبا دارند و زیبایی این خودرو را به نمایش می گذارند.

کفپوش سه بعدی این پتانسیل را دارد که بر بسیاری از چالش های طراحی سنتی غلبه کند، یعنی این که دستگاه کاری جز سر خوردن روی زمین انجام نمی دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد این نوع کف به صورت قالب در کف دستگاه قرار می گیرد و به همین دلیل حرکت نمی کند.

نکات کلیدی این نوع کفپوش خودرو به شرح زیر است:

1) در دسترس بودن رنگ ها و مدل های مختلف متناسب با انواع خودروها

۲) فضای کافی مانند تخته کف ایجاد کنید

3) استفاده از پلیمرهای پلاستیکی مخصوص در تولید این محصول.

4) به دلیل استفاده از مصالح جامد در ساخت کفپوش ها، ظاهر آنها در تابستان تغییر نمی کند.

5) این محصول در زمستان کپک نمی زند

6) استفاده از مواد PVC مرغوب در ساخت این نوع کفپوش ها.

7) ساختار بزرگ و منظمی دارند

8) این محصول به راحتی تمیز می شود

9) رطوبت و کثیفی کفش های راننده و سرنشین را می توان به راحتی از طریق لایه 3 بعدی پاک کرد. ماشین کثیف نیست، داخل ماشین کثیف نیست.

10) شجاعت لغزش.

11) فضای داخلی خودرو جدای از شستشوی آسان، منحصر به فرد است.

چگونه کفپوش سه بعدی ماشین را تمیز می کنید؟

برای شستشوی کف خودرو دو گزینه وجود دارد.

اگر نمک روی زمین نشست، روش خاص خود را برای تمیز کردن آن دارد.

ابتدا دستکش مناسب بپوشید.

برای تمیز کردن زمین از برس یا پارچه استفاده نکنید. پس از این مرحله، سطح را با برس یا اسفنج بشویید. مواد سخت و آلودگی های سنگین مقاومت خود را از دست می دهند.

بعد از چند دقیقه دوباره کف را با مواد شوینده تمیز کنید. البته برای نظافت بیشتر در این مرحله می توانید از صابون استفاده کنید.

می توانید مواد خود را مخلوط کنید. برای این منظور توصیه می کنیم صابون مایع را با یک قاشق غذاخوری سرکه سفید و دو فنجان آب گرم مخلوط کنید. پایه را 3 بار در پارافین داغ قرار دهید و داخل آن را متوقف کنید تا خشک شود.

در نهایت سطح فوم را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید و اجازه دهید رطوبت آن کاملا تبخیر شود تا کف خودرو تمیز بماند.

برای از بین بردن بوی سرکه از اسپری مخصوص استفاده کنید. همچنین اجازه دهید کف یک شب خشک شود.

اما اگر قصد دارید جوراب خود را در بیاورید و کف ماشین را بشویید، این مراحل را دنبال کنید.

پوست گوشت خوک را جدا کنید و از آب با فشار بالا برای تمیز کردن کثیفی استفاده کنید.

این کار را 2 دقیقه ادامه دهید. اکثر آلاینده ها پس از توقف پمپ فشار قوی حذف می شوند. برای تمیز کردن کف ماشین باید از برف پاک کن یا تیغه استفاده کرد.

موادی که به زمین می چسبد را با کاردک بردارید و در سطل زباله بیندازید. سپس با یک اسفنج آغشته به صابون تمام کف را تمیز کنید. دوباره بشویید و یک یا دو دقیقه کف کنید.

برای از بین بردن رطوبت و بازگشت به دستگاه از یک پارچه خشک استفاده کنید. پس از استفاده از پیشنهاد ما، مانند روز اول به ماشین خود غذا می دهید.

اما اگر کفپوش شما خیلی قدیمی است و می خواهید آن را تعویض کنید کفپوش سه بعدی الکس را خریداری کنید. برند الکس بهترین تامین کننده کفپوش سه بعدی زیبایی خودرو شما را تضمین می کند.

چگونه از لیز خوردن روی زمین جلوگیری می کنید؟

رانندگان می دانند که لغزنده بودن کف ماشین چقدر آزاردهنده است. سر خوردن نیز بسیار خطرناک است، زیرا می تواند بر سواری ایمن تأثیر بگذارد و توقف یا رکاب زدن را دشوار کند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان این حوزه، تایید چنین کفپوشی برای خرید کفپوش سه بعدی الکس مرسوم است. اما اگر آن را بسیار قدرتمند می‌دانید و قابل استفاده است، باید آن را تأیید کنید.

درزگیر از ورود گرد و غبار و مایع به پایین دستگاه جلوگیری می کند. همچنین از زلزله جلوگیری می کند. این باعث می شود که کف زمین ثابت و صاف باشد.

دوره نظافت کف پارچه و لاستیکی برای خودرو

تشک های لاستیکی و تشک های پارچه ای از محبوب ترین پوشش های کف خودرو هستند. روش شستشوی کف این دو خودرو مشخص نیست. پارچه پایه را می توان به راحتی از گرد و غبار تمیز کرد و با آب شست. این کفپوش ها راحت تر از سایر طبقات خشک می شوند، اما ماندگاری بیشتری دارند. اگر می خواهید کف ماشین را تمیز کنید، مطمئن شوید که استحکام و سختی کف پس از شستشوی مکرر از بین رفته است.

پایه لاستیکی مانند قبل قابل شستشو است. تفاوت این است که می توانید از آب فشار قوی برای تمیز کردن آنها استفاده کنید. به علاوه این کفپوش ها در برابر مواد شوینده شیمیایی مقاوم بوده و بسیار بادوام هستند.

در نهایت به یاد داشته باشید که استفاده از پاک کننده های شیمیایی قوانین و دستورالعمل های ایمنی خاص خود را دارد. به عنوان مثال، از قرار گرفتن در معرض بخار این نوع پاک کننده ها خودداری کنید. این پول کشنده و بسیار خطرناک است. و اگر این دو را با هم ترکیب کردید، به کیفیت آنها توجه کنید.

وسایل لازم برای نظافت کفپوش سه بعدی ماشین چیست؟

در بالا دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه شستشوی کف ماشین داریم. اما از چه ابزاری برای این کار استفاده کنیم؟

در زیر لیستی از ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای تمیز کردن کف خودرو آورده شده است:

شوینده ها و حلال های صنعتی

2 قاشق غذاخوری صابون و 2 فنجان آب گرم

دستکش

شلنگ آب فشار قوی (برای صرفه جویی در هزینه می توانید از یک سطل آب استفاده کنید).

چاقوی بتونه، چاقو یا سایر شی تیز برای از بین بردن کثیفی و کثیفی سرسخت.

گرد و غبار و سمپاشی مرطوب

برس یا اسفنج برای شستشو

جارو برقی خانگی یا جاروبرقی

نازل آب تمیز کردن

دکمه بازگشت به بالا