مجله فرهنگ

۱۱۶ مدیر مسوول رسانه فردا با هم رقابت می کنند

هجدهمین دوره انتخابات نمایندگان مدیریت مسئول در کمیته نظارت بر مطبوعات فردا سه شنبه (11 نوامبر) برگزار می شود که 116 نامزد در آن به رقابت می پردازند.

به گزارش کندوج ، بیش از 15 ساعت از انتخاب نمایندگان مدیریت مسئول در کمیته نظارت بر مطبوعات می گذرد و آخرین اخبار درباره تعداد نامزدهای نهایی انتخابات فردا حاکی از مشارکت 116 مدیر مسئول رسانه است.

این انتخابات به صورت الکترونیکی و از طریق سیستم جامع رسانه ای کشور از ساعت 10:00 تا 16:00 فردا سه شنبه 11 نوامبر برگزار می شود. چهارمین شنبه ماه دسامبر برگزار می شود.

سید علاedالدین ظهوریان ، رئیس کمیته نظارت بر رسانه ها ، آخرین فرصت برای اعلام انصراف نامزدها در هجدهمین انتخابات نماینده مدیریت مسئول در کمیته نظارت بر مطبوعات پس از دفتر در روز دوشنبه 10 نوامبر را اعلام کرد.

به گفته محمد خدادی ، دستیار دبیر چاپ ، پلیس FATA و مرکز تخصصی نیز در برگزاری این انتخابات همکاری می کنند و تقریباً آنها را رصد می کنند تا تخلفی انجام نشود.

در مجموع 4،044 نفر از مدیران واجد شرایط رأی دادن در انتخابات برای نمایندگی از مدیران رسانه ها در هیئت نظارت بودند که در ثبت نام اولیه 214 شرکت کردند و در نهایت 98 مورد ، تعداد نمونه نهایی را پس گرفتند. به 116 مدیر مسئول رسیده است.

بر اساس این گزارش ، حسین انتظامی از سال 2004 نماینده مدیریت مسئول کمیته نظارت بر رسانه ها بوده و پس از هشت عضو ، امسال از شرکت در این انتخابات کناره گیری کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا