مجله عمومی

۳۰ کتاب و مستند از زندگی شهدای طلبه استان سمنان ارائه می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران به ریاست سپاه سمنان، این مراسم همزمان با اجلاس سراسری چهار هزار نفری روحانیون در قم در استان قم برگزار می شود. ششم خرداد مصادف با شهید امام جعفر صادق (ع)در باره) در شهرستان شاهرود خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان سمنان 3 هزار و 900 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این تعداد 113 شهید روحانی و 10 مفقودالاثر هستند که یاد و خاطره این مردم گرامی داشته می شود.

نماینده ولی فقیه سپاه در استان سمنان بابیان اینکه در این مراسم 30 کتاب و مستند از زندگی دانش آموزان شهدای استان سمنان ارائه می شود، گفت: 25 عنوان کتاب و 5 مستند از زندگی شهدای روحانی. منطقه سمنان در نمایشگاه لندسینگ چهار شهید روحانی به نمایش درآمده است.

حسینی دیباجی با بیان اینکه جامعه باید به سبک زندگی ساده شهدای روحانی استان سمنان توجه کافی داشته باشد، تصریح کرد: کتاب بنویسید. فرصت خوبی برای این منظور است.

وی افزود: روحانیت نه تنها در هشت سال جنگ اجباری، بلکه در این چهار دهه در عرصه های مختلف حضور داشتند و نقش آفرینی کردند، لذا لازم است یاد و خاطره آنان و اقدامات انجام شده گرامی داشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا