مجله فرهنگ

آغاز به کار چند کارگاه ادبی

پژوهشگاه تاریخ فرهنگی هنری “فردا هنر” با برگزاری پنج کارگاه تخصصی فعالیت خود را در حوزه ادبیات آغاز خواهد کرد.

به گزارش کندوج ، به نقل از روابط عمومی آژانس در مرحله اول دانشکده ، اساتیدی چون احمد پوری ، امیرحسن چهلتان ، حسن میر عابدینی ، محمد دهقانی و کامیار عابدی حضور خواهند داشت.

در کارگاه “فن آوری شعر” ، احمد پوری به ترجمه اشعار در مقایسه با سایر انواع ترجمه ها ، و همچنین ماهیت و عملکرد شعر به طور کلی ، و همچنین در جلسات کارگاه ، بحث هایی در مورد شناخت شعرها و کشف اسرار و جزئیات خواهد پرداخت. بلند می شود

کارگاه داستان پردازی امیرحسن چهلتان نیز شامل آموزش اصول و مبانی تاریخ و همچنین کارگاه آموزشی خواهد بود.

قسمت اول که در دو بخش داستان کوتاه و رمان قرار دارد ، به ساختار رمان ، انواع داستان کوتاه ، طرح ، خلق شخصیت ، پرسپکتیو ، هیجان انگیز ، راوی کودک ، شباهت های بین فیلمنامه و داستان ، انواع داستان ، زبان و … پرداخته خواهد شد. .

حسن میر عابدینی در کارگاه “جریان داستان معاصر” به بررسی تاریخ ایران در متن دوره های تاریخی و فضای اجتماعی آن می پردازد و در مورد زمینه و پیوندهای تاریخی آثار نویسندگان در دوره های مختلف بحث خواهد کرد.

در کارگاه تحلیل “متون کلاسیک در ایران” ، محمد دهقانی گزیده هایی از متون باستانی ادبیات فارسی را برای تحلیل جنبه های فرهنگی و اجتماعی این متون و تأثیر آنها بر تفکر ، فرهنگ و زندگی امروز ما و همچنین تصدیق نقاط ضعف و کاستی آنها از سوی منتقدین خواند. شاخص. پرداخت خواهد شد.

کارگاه کامیار عابدی “جریان شعر معاصر” با هدف شناسایی و تحلیل مهمترین گروه ها ، گروه ها ، نشریات ، چهره ها و نمونه هایی از شعر معاصر ایران در قرن بیستم و دو دهه اول قرن بیست و یکم برگزار می شود.

کارگاههای آموزشی احمد پوری ، محمد دهقانی و کامیار عابدی بسته به شرایط به صورت حضوری یا آنلاین و یا همزمان از هر دو طریق برگزار می شود و کارگاههای آموزشی امیرحسن چهلتان و حسن میر عابدینی پس از بحران تاج به صورت حضوری برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کارگاهها می توانید از طریق وب سایت آژانس به این آدرس مراجعه کنید: https://candouj.ir//arttomorrow.org یا با شماره 02188881092 تماس بگیرید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا