مجله فرهنگ

آقایان این کاره نیستند، رسانه شوخی نیست!

یکی از منتقدین گفت: “خیلی ها حتی از پخش در چندین مجله در ماه رمضان خبر نداشتند.” باید برخی از کسانی که درگیر چنین حوادثی هستند ، یادآوری شوند. ” رسانه هیچ شوخی نیست. وی در حال حاضر بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده علم است و دارای درجه است. آقایان ، این طور نیست. اعتصاب فاجعه هنگام صحبت از افراد غیرحرفه است.

محمدتقی فهیم ، مجری فیلم و تلویزیون ، با انتقاد از کندوج به دلیل عملکرد تلویزیونی و سایر سریال های خود به مناسبت آن ، اظهار داشت: “به نظر می رسد شبکه ها این بخش از مدیریت را خیلی جدی نگرفته اند و منتظرند تا سیما فیلم سریالی را برای آن در نظر بگیرد. شبکه. “ما امسال نتایج را دیدیم. اگرچه این سریال فضایی متناسب با ماه رمضان ندارد ، اما تلویزیون در جذابیت چشمگیر ، نفوذ و مشارکت مخاطبان موفق نبود. آنها نباید در دفتر کار کنند. نتیجه یک فاجعه است. امسال افراد زیاد درباره سریال صحبت نکردند و فرقی نمی کند آن را ببینند یا نه.

وی با بیان اینکه مناسبت های مختلف یکی از قابلیت های خوب تلویزیون برای جذب و جلوگیری از ریزش بیننده است ، افزود: مناسبت ها نیز فرصتی برای بینندگان بود تا بیشتر در تلویزیون بنشینند. هر ساله توجه بیشتری به این زمان می شود که آنها در یک تقویم کار کرده اند و با توجه به این فضا تلویزیون بهتر پیشرفت کرده است. اکنون می توانیم ببینیم که مجلات در سالهای اخیر که شبکه iFilm در آن منتشر می کند ، هنوز هم برای جمعیت قابل مشاهده است. به نظر می رسد این تقویم چند سالی است که از بین رفته است و تلویزیون کار مربوط را خیلی جدی نمی گیرد و همه چیز را در جیب و دم پخش می کند.

فهیم افزود: “ماه رمضان در قلب رسانه ملی که قضات مردم در آن حضور داشتند ، به یک جشنواره کوچک تبدیل شده بود.” بدون کم کردن سرعت ، صدا آزادی به یک جشنواره با 80 میلیون داور تبدیل شده بود و در پایان ماه رمضان نتایج با بیان مردم تصمیم گرفت ، اما ما جشنواره را از دست دادیم ، و اکنون نه ملت و نه رسانه ها نمی خواهند در مورد این سریال صحبت کنند.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در جهان ، اظهار داشت: هر زمان تلویزیون تمایل دارد که فکر کند اگر آنتن پر باشد ، پس کافی است ، طیف وسیعی از سوء مدیریت رسانه ها شکل می گیرد. در مورد جهان نیز همین است. رسانه های جهانی از مخاطبان خواستار کنترل این موضوع هستند که چرا مخاطبان را از دست دادیم. یک رسانه قدرتمند و مهم به دلیل کاهش مخاطب دچار تغییر مدیریت می شود. به همین دلیل رسانه ها بر جهان حاکم بودند.

فهیم با تأکید بر لزوم بررسی جدی در مورد این شرایط ، اظهار داشت: ما عقب نشینی کرده ایم و بی تفاوت هستیم ، که باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرند. برخی از این سریال ها باید در ماه رمضان پخش شوند. حتی برخی سریال ها ضد انسانی به نظر می رسند و همه اینها فرض شده است. آنها باید دریابند که چرا آنچه با چنین بودجه زیادی تولید شده است بازخورد است.

وی گفت: “ما اوقات مذهبی و ملی زیادی داریم و این یک فرصت مهم و خوب است.” مردم در این فصل توجه بیشتری به خرج می دهند و می خواهند ثروت را افزایش دهند و ثروت را آزمایش کنند.

وی گفت: “حداقل باید دو سریال تأثیرگذار و سرگرم کننده همیشه از تلویزیون پخش شود.” اگر اتفاق خوبی در بخش مدیریت شبکه رخ ندهد ، باید بدتر شویم. ” ما همواره با افزایش تلاش های جهان با مشکلات بیشتری در تلاش برای آینده روبرو هستیم. ما باید بتوانیم در رقابت های داخلی خود به نتایج بهتری دست یابیم تا بتوانیم تلاش های خارجی را بدست آوریم. اکنون مردم گزینه های زیادی دارند. ما نباید لاغر شویم. همیشه باید حداقل یک یا دو سریال خوب و تأثیرگذار را در هوا داشته باشیم. وقتی دو سری تصویر نداریم که روی آنتن اثر بگذارد ، به این معنی است که یک کار از دست می رود و تمام این نقاط ضعف مربوط به بخش مدیریت است.

سری های زیرزمینی

در پایان ، به عنوان مثال ، فهیم درباره سریال “زیرکاکی” که ظاهراً بیشتر از سایر سریال های ماه رمضان امسال مشهور است اظهار داشت: او بین فریبرز و پریچهر و کاوه خوب ایستاد.

در اوایل سریالم ، نمی توانستم در برابر تشبیه و فیزیک چهره پژمان جمشیدی مقاومت کنم اما به تدریج از آن قالب بیرون آمد و به تدریج تسویه حساب شد و پذیرفت.
وقتی می خواهیم شوخی کنیم ، لازم نیست به صورت یک فیلم شخصی باشد ، مثل یک سینما که نتیجه یک حادثه سینما و کمدی سطحی و ناقص است. تلویزیون باید مراقب باشد. تحقیر یک زن ، تحقیر کودک و حتی خود شخصیت اصلی از ویژگی های بارز یک فیلم شخصی است.

این منتقد تأکید کرد: “زیرزمین” از نظر شکل و ساختار قابل قبول نبود. این سطحی بود ، نه مهم و نه بسیار مهم. اما سرگرم کننده بود سرگرمی مهم است اما کافی نیست. سرگرمی باید هدف را هدف قرار دهد. “این ممکن است در چند قسمت بعدی لذت بخش تر باشد اما تاکنون یک فیلم فارسی بوده است که به یک سریال تبدیل شده است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا