مجله عمومی

آقای تاج! مربی ماشین و ملک و دلار نیست که بالا بکشد!

مهدی تاج بازار است. او فراز و نشیب بازار و معامله را می شناسد و می داند. گویی او نمی داند که یک مربی فوتبال یک دارایی ، زمین ، دلار یا ماشین نیست و هر چه قیمت بالاتر باشد ، در ایران قیمت بالاتر می رود. این موفقیت مربیان است که قیمت آنها را تعیین می کنند.
برای روشن شدن موضوع ، عبارت مهدی تاج را در برنامه برتر فوتبال بخوانید: “ویلموتس در بلژیک قراردادی به ارزش 890،000 یورو داشت ، که قبل از سال 2102 بود. او با ساحل عاج 1.4 و یک پاداش 1.8 قرارداد بست. در سال 2017. “ویلموتس به ما گفت که می خواهد 2.5 میلیون یورو بدست آورد و ما سرانجام او را با 2.2 قرارداد امضا کردیم و 20٪ به قراردادش با ساحل عاج اضافه کردیم!”
بیایید ابتدا پروژه 20٪ را توضیح دهیم. قرارداد ویلموت با ساحل عاج 1.4 میلیون یورو بود. 2 میلیون یورو و 248 هزار یورو با ایران. 248 هزار یورو).
تفاوت قرارداد شبکه ویلموت با ساحل عاج و ایران 850،000 یورو است. وقتی تاج می خواهد اختلافاتی را نشان دهد ، وی در مورد پاداش های توافق اضطراری ساحل نیز تأمل می کند ، بدون ذکر جایزه 900000 دلاری ویلموت در صورت صعود به جام جهانی در ایران. اگر تاج به پاداش های هر دو قرارداد نگاه می کرد ، رقم ویلموت بیشتر و بیشتر با ساحل عاج مقایسه می شد ، جایی که یورو می توانست به ساحل عاج 400000 صعود دهد ، در حالی که ایران حدود 800000 بود!
اما این تنها چیز عجیب در مورد تاج نیست. عبارت سابق دولت فدرال به نوعی نشان می دهد كه تاج دلار ویلموتز ، ماشین ، ماشین ، خانه یا زمین است و اگر این اتفاق بیفتد تعداد آنها بالا می رود! بگذارید نکته را با یک مثال نشان دهیم. فیلیپه کوتینیو با مبلغ 200 میلیون یورو به بارسا منتقل می شود اما با رفتار بد 50 میلیون یورو به بایرن مونیخ می پیوندد. این واقعیت فوتبال است. این شخصیت ها نیستند که دستمزد را تعیین می کنند ، بلکه عملی هستند که آنها را تعیین می کند. بنابراین هنگامی که ویلموتس بازنده نهایی C ع te d’Ivoire بود ، کار نکرد ، افتاد!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا