مجله حوادث

آمادگی پلیس ایران برای انتقال تجربیات به عراق/ تاکید بر تسهیل تردد زائران اربعین

فرمانده کل قوا بر لزوم اعلام اراده بین پلیس ایران و عراق به منظور تسهیل در تردد زائران دو کشور تاکید کرد و بهبود ارتباطات برای تامین امنیت زائران حسینی را مهم دانست.

به گزارش کندوجسردار حسین اشتری در دیدار با عثمان الغانیمی وزیر کشور عراق بر اهمیت دیدار و همکاری برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی تاکید کرد. وی گفت: امروز دولت انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تجربیات و توانمندی های مرتبط در زمینه های مختلف برخوردار است، بنابراین پلیس ایران آمادگی کامل دارد تا تجربیات، توانمندی ها و توانمندی های خود را به پلیس عراق منتقل کند.

وی با تاکید بر اینکه ویژگی‌های مذهبی و فرهنگی ایران و عراق موجب تعمیق روابط مردم و دولت‌های دو کشور شده است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین بر لزوم اعلام اراده پلیس ایران و پلیس عراق برای تسهیل تردد زائران دو کشور تاکید کرد و بر ارتقای ارتباطات برای تامین امنیت تاکید کرد. از زائران حسینی

به گزارش سایت پلیس، همچنین؛ عثمان الغانیمی وزیر کشور عراق نیز با قدردانی از تلاش جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل تردد زائران گفت: اگر خدا بخواهد با تصمیمات اتخاذ شده حضور زائران اربعین حسینی بهتر از گذشته خواهد بود.

در این دیدار همچنین دو طرف با معرفی نمایندگان پلیس جمهوری اسلامی ایران و پلیس عراق و پیگیری روند کار و اقدام مشترک موافقت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا