کسب و کار ایرانیمجله عمومی

آموزش کامل کاهش پینگ اینترنت و راهنمای خرید سرویس برای گیمر ها

از هر گیمری بپرسید پینگ چیست؟ او می تواند قلب خود را باز کند و از آسیب هایی که از ساعت ها پینگ بالا متحمل شده است برای شما بگوید. این شکایات درست است و باید چاره ای اندیشید. قبل از رسیدن به یک راه حل بهینه، باید درباره پینگ و مکانیسم آن بیشتر بدانیم.

پینگ اینترنتی چیست؟

پینگ اندازه گیری تاخیر یا سرعت ارسال سیگنال از کامپیوتر شما و بالعکس است. در مورد بازی های ویدیویی و رایانه ای، پینگ مدت زمانی است که بازی برای تشخیص حرکات و گیم پلی شما صرف می کند. به عنوان مثال، فرض کنید شما در حال بازی Zelda هستید و می‌خواهید فوراً بدانید که آیا لینک به جای اینکه منتظر بمانید تا کامپیوتر تغییرات را ذخیره کند، دشمنی را کشته است یا خیر.

گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند به هر قیمتی از پینگ‌های بالا اجتناب کنند، شاید با ارتقای ریگ‌های خود به جدیدترین و بهترین. گیمرهای آنلاین معمولی معمولا سعی می کنند دستگاه های خود را عیب یابی کنند و دلایل افت پینگ را برطرف کنند. برای این منظور، ما این آموزش کامل را در مورد چگونگی کاهش پینگ و در نهایت کاهش تأخیر در بازی های ویدیویی و نحوه کاهش پینگ اینترنت از صفر به 100 گردآوری کرده ایم. برای تجربه بهتر بازی ویدیویی با ما همراه باشید.

چه عواملی بر پینگ تاثیر می گذارد؟

سرعت اتصال به اینترنت بیش از هر چیز دیگری بر پینگ تأثیر می گذارد. سرعت اینترنت برای گیمرهای آنلاین مهم است. این عامل به میزان داده ای که در شبکه منتقل می شود و تعداد کاربران همزمان در شبکه بستگی دارد. البته مسائلی مانند پیکربندی سخت افزار ارتباطی می تواند بر پینگ تاثیر بگذارد.

به طور کلی کیفیت اتصال سیستم کامپیوتر شما به سرور بازی تاثیر مستقیمی بر پینگ دارد. همانطور که گفتیم عامل اصلی تعیین کننده این اتصال سرعت اینترنت است و پس از آن تمام عواملی که می تواند بر کیفیت اتصال تاثیر بگذارد دفاع ثانویه است.

چرا پینگ پایین برای بازی آنلاین مهم است؟

بگذارید کوتاه و واضح بگوییم: پینگ کمتر قطعا بهتر از پینگ بالاتر است، زیرا پینگ کمتر به معنای تاخیر کمتر و تاخیر کمتر به معنای گیم پلی روان تر است. برعکس، پینگ بالاتر به معنای تاخیر بیشتر است. همچنین به این معنی است که اتصال اینترنت شما کند است.

به یاد داشته باشید، پینگ مدت زمانی است که طول می کشد تا یک دستگاه داده ها را از سرور دیگری دریافت کند. بنابراین، هر چه زمان کمتری طول بکشد – یعنی پینگ کمتر – بازی شما سریعتر اجرا می شود. دلایل زیادی برای پینگ بالا وجود دارد که بیشتر آنها را می توانید خودتان برطرف کنید. برخی از دلایلی که می تواند باعث افزایش پینگ شما شود عبارتند از:

روترها و وضعیت به‌روزرسانی Firmware آن‌ها، محل قرارگیری و به روز بودن سیستم عامل آن‌ها

سیستم کامپیوتری و وضعیت آن از نظر عملکرد و شرایط نگهداری

حافظه کش (کش) در روتر یا مودم و ظرفیت آنها

تعداد دستگاه های متصل به شبکه شما

ترجیحات بازی و اینکه آیا آنها به اندازه کافی بهینه شده اند یا خیر

برنامه ها و نرم افزارهایی که در پس زمینه اجرا می شوند

به‌روزرسانی‌های خودکار هنگام بازی نصب می‌شوند

با دلایل بالا، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که “پس پینگ خوب چیست؟” » در واقع، هر چیزی کمتر از 100 میلی‌ثانیه قابل پخش است، اما بازیکنان معمولی می‌توانند پینگ‌های 50 میلی‌ثانیه یا کمتر را هدف بگیرند. از طرف دیگر، گیمرهای حرفه ای ممکن است پینگی در حدود 20 میلی ثانیه یا کمتر بخواهند.

شما می توانید تست پینگ را روی اکثر کامپیوترها انجام دهید، اگرچه روش بسته به سازنده متفاوت است. تست پینگ آنلاین نیز در دسترس است. علاوه بر روش های داخلی سیستم عامل های مختلف، می توانید با استفاده از بهترین سایت های تست سرعت، شماره پینگ را در اینترنت پیدا کنید. در نهایت، اگر بازی شما بدون مشکل اجرا می شود، احتمالاً نیازی نیست نگران پینگ خود باشید. اما اگر بازی شما عقب افتاد و فرصت‌هایی را از دست دادید، کاهش پینگ برای بهبود عملکرد بازی بسیار مهم است و شروع با چند مرحله عیب‌یابی بسیار آسان است.

3 گام برای بهبود سرعت پینگ و اینترنت

چگونه پینگ را کاهش دهیم؟ همه چیز به سرعت اتصال اینترنت شما بستگی دارد، زیرا این روی سرعت پینگ تأثیر می گذارد. هر چقدر هم که وسوسه انگیز باشد، بهتر است قبل از آنلاین شدن، تنظیمات دستگاه و بازی خود را بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا مشکلات را حل کنید اگر اتصال شبکه شما باعث پینگ بالا می شود یا اگر ارتباطی با بازی دارد. قبل از هر گونه تغییر، این 3 مرحله را در نظر بگیرید:

مرحله 1: تعمیر و نگهداری کامپیوتر را انجام دهید

انجام چک لیست تعمیر و نگهداری کامپیوتر به افزایش سرعت دستگاه شما و اطمینان از اتصال بهتر بین دستگاه شما و روتر کمک می کند. حتی گرد و غباری که در طول زمان انباشته می شود می تواند باعث گرم شدن بیش از حد و کند کردن عملکرد دستگاه شما شود.

نکته دیگر: آیا کابل اترنت شما به روز است؟ کابل های اترنت در دسته بندی های مختلف از Cat 3 تا Cat 8 یا Cat 3 تا Cat 8 در دسترس هستند. پهنای باند اینترنت و سرعت انتقال بهتر است. اکثر خانه ها و مشاغل دارای کابل های اترنت Cat 5 یا بالاتر هستند که برای بازی کافی هستند. این به این دلیل است که آنها می توانند سرعت اینترنت 1000 مگابیت بر ثانیه یا بالاتر را پشتیبانی کنند. با این حال، کابل های قدیمی ممکن است نتوانند سرعت های بالاتر از 100 مگابیت در ثانیه را پشتیبانی کنند.

مرحله 2: تنظیمات روتر خود را بررسی کنید

روتر ما ستون فقرات اتصال اینترنت ما است. و سزاوار نگهداری کمی است. نکات نگهداری روتر زیر را در نظر بگیرید:

حافظه نهان روتر خود را پاک کنید: روتر خود را به سختی بازنشانی کنید تا کوکی ها را به طور کامل حذف کرده و لیست اطلاعات موجود در حافظه کش دستگاه را پاک کنید.

روتر را در فضای باز قرار دهید: اشیاء و حتی دیوارها می توانند با اتصالات اینترنت بی سیم تداخل ایجاد کنند. بررسی کنید که آیا روتر شما در یک منطقه باز است و در صورت امکان آن را در مکان بالاتری قرار دهید زیرا سیگنال ها به سمت پایین هدایت می شوند. همچنین می توانید جهت آنتن ها را تغییر دهید.

سفت‌افزار روتر خود را به‌روزرسانی کنید: به این فکر کنید که وقتی به نرم‌افزار یا به‌روزرسانی‌های امنیتی نیاز داریم، دستگاه‌های ما چقدر کند هستند. همین امر می تواند برای روترها نیز صادق باشد. بنابراین مطمئن شوید که سیستم عامل روتر شما به روز است.

مرحله 3: تست سرعت اینترنت را اجرا کنید

اکنون که احساس خوبی دارید، وقت آن است که تست سرعت اینترنت را انجام دهید تا ببینید آیا اتصال اینترنت شما با پینگ شما مشکل دارد یا خیر.

با استفاده از بهترین پست سایت تست سرعت اینترنت و انتخاب یکی از مقالات برگزیده می توانید سرعت اینترنت خود را تست کنید. اگر هنوز با سرعت دانلود و پینگ مشکل دارید، می تواند نشانه مشکل در سرویس اینترنت شما باشد. اما هنوز برای قضاوت زود است.

به خاطر داشته باشید که سرعت اینترنت بسته به تعداد کاربران شبکه شما در همان زمان متفاوت است. به همین دلیل، چندین تست سرعت اینترنت را در طول روز انجام دهید تا مشخص شود که آیا پهنای باند شما در وضعیت خوبی است یا خیر. همچنین ایده خوبی است که رایانه خود را با یک کابل مستقیم اترنت در طول این فرآیند وصل کنید تا ببینید سرعت دانلود و اعداد پینگ چگونه تغییر می کند. بعد از انجام این تست حتی بهتر است بقیه موارد را بررسی کنیم و اگر به نتیجه نرسیدیم به سرویس اینترنت خود مراجعه کنیم.

7 نکته دیگر برای کاهش تاخیر و بهبود پینگ

متأسفانه گاهی اوقات برای بهبود گیم پلی خود مجبور به فداکاری هایی از جمله خاموش کردن کامل وای فای، قطع اتصال دستگاه های دیگر از شبکه و حتی کاهش کیفیت بصری بازی ها هستیم. اما یک پینگ کمتر هرگز نباید امنیت بازی های ویدیویی شما را قربانی کند. هر چقدر هم که وسوسه انگیز باشد، نرم افزار امنیتی بازی یا نرم افزار جعل IP را غیرفعال نکنید تا اتصال سریع تری داشته باشید. درعوض، نکات زیر را برای کاهش پینگ بررسی کنید که از کمترین تا شدیدترین آنها فهرست شده است.

1 برنامه های پس زمینه را ببندید

خیلی چیزها با سیستم کامپیوتری ما تداخل دارند، یکی از آنها مدیریت نرم افزارها و برنامه هاست. با وادار کردن آنها به بستن، دستگاه خود را کاملاً روی چیزی که مهم است متمرکز می کنید: بازی! با انجام این کار، استفاده از پهنای باند اینترنت خود را به حداقل می رسانید زیرا برنامه ها و برنامه های کمتری از آن استفاده می کنند. برخی از برنامه های رایج برای اتصال عبارتند از Spotify، Zoom، Netflix، و حتی Twitch اگر پخش زنده ندارید.

دیدن باز یا بسته بودن برنامه ها در پس زمینه می تواند خسته کننده باشد. برای حل این مشکل، برخی از شرکت های نرم افزاری محصولاتی را عرضه می کنند که این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهند. این برنامه‌ها به‌طور خودکار بازی‌هایی را که بازی می‌کنید شناسایی می‌کنند، منابع را از برنامه‌های با کارایی بالا بازیابی می‌کنند و مطمئن می‌شوند که بازی‌های شما می‌توانند خواسته‌های آن‌ها را برطرف کنند.

2– به‌روزرسانی‌ها را موقتاً غیرفعال کنید

فعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار برای نرم‌افزارها و برنامه‌ها راهی عالی برای پشتیبانی از امنیت سایبری شما و اطمینان از اینکه دستگاه شما در بهترین حالت کار می‌کند، است. با این حال، این به روز رسانی ها ممکن است بر سرعت اینترنت و عملکرد محاسباتی سیستم رایانه شما تأثیر منفی بگذارد. به همین دلیل، اگر در بازی‌های ویدیویی خود با تاخیر مواجه هستید، بهتر است به‌روزرسانی‌ها را موقتاً غیرفعال کنید تا در گیم‌پلی شما اختلال ایجاد نکنند. فقط به یاد داشته باشید که پس از پایان بازی دوباره این به روز رسانی ها را فعال کنید تا سیستم کامپیوتر شما به خطر نیفتد.

3– از کابل LAN استفاده کنید.

یک کابل LAN به دستگاه شما دسترسی مستقیم به اینترنت می دهد زیرا مستقیماً از روتر به دستگاه شما متصل است. در حالی که این ساده ترین راه برای کاهش پینگ نیست، اما می تواند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد داشته باشد. یکی از موانعی که استفاده از LAN را دشوار می کند، فاصله از روتر یا عدم امکان کشیدن مستقیم کابل است.

با این حال، استفاده از کابل اترنت معمولاً اتصال اینترنتی پایدارتری نسبت به Wi-Fi فراهم می کند، که توسط بسیاری از کاربران و دستگاه ها گسترش یافته و گسترش می یابد. اگر Wi-Fi تنها گزینه شما است، مطمئن شوید که به جای شبکه 2.4 گیگاهرتز از شبکه 5 گیگاهرتز استفاده می کنید.

4 دستگاه های دیگر را از شبکه حذف کنید

همانطور که برنامه های کاربردی برای قدرت محاسباتی یک سیستم کامپیوتری با هم رقابت می کنند، دستگاه های شبکه نیز برای Wi-Fi رقابت می کنند. در حال حاضر با رشد دستگاه ها و گسترش اینترنت اشیا، تعداد این دستگاه های رقیب بیشتر از قبل شده است، بنابراین بهتر است در هنگام انجام بازی، تعداد و تنوع دستگاه های متصل به شبکه را مرور کنید.

5– پینگ سرور بازی را بررسی کنید.

گاهی اوقات مشخص می شود که مشکل پینگ و تأخیر بالا تقصیر شما نیست. بازیکنان بازی ممکن است گاهی کند و عقب بیفتند. اگر آدرس IP سرور بازی را می‌دانید، می‌توانید این را بررسی کنید یا می‌توانید از سایت‌هایی مانند Game Server Ping دیدن کنید که بازی‌های ویدیویی محبوب را فهرست می‌کند.

6– سرور نزدیک به خود را انتخاب کنید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که سرور بازی چقدر به شما نزدیک است. هرچه از هم دورتر باشید، پینگ شما بیشتر می شود زیرا این دو زمان بیشتری برای برقراری ارتباط خواهند داشت. برخی از بازی ها به شما این امکان را می دهند که انتخاب کنید دستگاه شما به کدام سرورهای بازی متصل شود. همیشه سرور بازی را که نزدیک به موقعیت مکانی خود است انتخاب کنید.

7– روتر خود را به روز کنید

واقعیت این است که تجهیزات به مرور زمان خراب می شوند، از جمله روتری که برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید، و این می تواند بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. اگر مراحل و نکات باقی مانده با شکست مواجه شدند، باید یک روتر جدید در نظر بگیرید و آن را ارتقا دهید. البته این آخرین راه نیست! هنوز راه بیشتری برای کشف وجود دارد.

روش های نرم افزاری برای کاهش پینگ بازی

تمام نکات و آموزش های کاهش پینگ بازی که بررسی کردیم مربوط به حفظ سیستم کامپیوتری و حذف عوامل مزاحم است. اگر همه این کارها را انجام داده اید و هیچ پیشرفت قابل توجهی ندیده اید. هنوز امید خود را از دست ندهید هنوز راه حل هایی وجود دارد که می تواند پینگ را بهبود بخشد یکی از راه حل ها استفاده از نرم افزارهای ویژه کاهش پینگ و خدمات ویژه است. در زیر برخی از مفیدترین برنامه ها و خدمات برای کاهش پینگ بازی ذکر شده است:

NoPing Ping Enhancer: نرم افزار NoPing با اتصال شما به بهترین سرور برای هر بازی، تاخیر سرور را از بین می برد.

برنامه Razer Cortex Performance Improvement: این نرم افزار برای کاهش مستقیم پینگ بازی طراحی نشده است، اما با از بین بردن سایر گلوگاه ها، عملکرد سیستم شما را در بازی بهبود می بخشد.

Game Booster: نسخه پولی این نرم افزار دارای قابلیت مدیریت اتصال به شبکه و سرور می باشد و شما می توانید از این نرم افزار برای کاهش پینگ بازی استفاده کنید.

تنظیمات DNS

اکنون زمان راه حل های حرفه ای تر برای کاهش پینگ بازی است. در این بخش به بررسی روش های آنلاین می پردازیم. یکی از این راه حل ها تغییر تنظیمات DNS است. برای کاهش پینگ بازی و یافتن تنظیمات مختلف، می توانید از یک ارائه دهنده DNS متفاوت استفاده کنید. در حال حاضر چندین سرویس تبادل DNS برای بازی ها در بازار کشورمان وجود دارد که با جستجو در اینترنت می توانید از آنها استفاده کنید. اگر همه این روش ها پاسخگوی نیاز شما نیست، باز هم یک روش اصلی و موثر وجود دارد که آن را امتحان نکرده اید و آن کاهش پینگ بر اساس نوع اینترنت است. در بخش های بعدی به این موضوع با جزئیات بیشتری نگاه خواهیم کرد.

آموزش کاهش پینگ در اینترنت TD-LTE

در ادامه بررسی راهکارهای کاهش پینگ بازی آنلاین به آموزش کاهش پینگ آنلاین TD-LTE خواهیم رسید. برای کاهش پینگ بازی در اینترنت TD-LTE می توان چندین کار انجام داد. اولین قدم برای کاهش پینگ اینترنت TD-LTE محل مناسب مودم است. مودم TD-LTE را در قسمتی از خانه با بهترین پوشش آنتن قرار دهید.

راه دیگر برای کاهش پینگ در اینترنت TD-LTE خاموش کردن مودم است! این به معنای کاهش تعداد دستگاه های متصل به مودم و اتصال دستگاهی که بازی را اجرا می کند به مودم است. این کیفیت اتصال را بهبود می بخشد و می تواند پینگ را کاهش دهد.

کاهش پینگ اینترنت ADSL

در بخش قبل در مورد کاهش پینگ در اینترنت TD-LTE صحبت کردیم که یکی از محبوب ترین و محبوب ترین راه حل ها برای دسترسی به اینترنت پرسرعت است. حال نوبت به صحبت در مورد ADSL می رسد که یکی از قدیمی ترین خدمات در ارائه اینترنت پرسرعت است. اگر از اینترنت ADSL برای بازی استفاده می کنید با انجام مراحل زیر می توانید پینگ اینترنت ADSL خود را کاهش دهید:

کاهش نویز: با بررسی میزان نویز روی خط تلفن و کاهش آن، کیفیت اینترنت بهبود یافته و پینگ کاهش می یابد.

سیستم عامل مودم/روتر خود را به روز کنید: با به روز رسانی سیستم عامل مودم/روتر ADSL خود می توانید یکی از عوامل افزایش پینگ را حذف کنید.

تنظیمات DSL خود را بررسی کنید: با بررسی و بررسی تنظیمات DSL مودم، می توانید کیفیت دسترسی را بهبود بخشیده و طبیعتاً پینگ را کاهش دهید.

تاکنون راه هایی برای کاهش پینگ بدون تغییرات عمده دیده ایم. حالا وقت آن است که تغییرات پینگ خود را با یک تغییر بزرگ به سطح بعدی ببرید.

راه حل نهایی برای کاهش پینگ

 

اگر همه موارد بالا را رعایت کرده اید و متوجه پیشرفت قابل توجهی نشده اید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک سرویس کاهش پینگ با توجه به مشخصات خریداری کنید. پس از انجام تمامی مراحل بالا و رفع نشدن مشکل، باید به فکر خرید یک سرویس اینترنت پرسرعت بهتر باشید. همانطور که در ابتدای این پست گفتیم اینترنت اولین و مهمترین دلیلی است که می تواند تاثیر مثبتی در کاهش پینگ بازی داشته باشد. اگر اینترنت فعلی شما جوابگوی نیازهای بازی نیست و همیشه پینگ بالایی دارید (با فرض اینکه مراحل قبلی را انجام داده باشید)، بهتر است از یک سرویس دهنده حرفه ای تر، سرویس بهتر و سریع تری دریافت کنید.

اگر به دنبال بهبود تجربه بازی‌های آنلاین خود هستید، خرید سرویس کاهش پینگ از کیان وی پی اس یک انتخاب عالی است. این سرویس با استفاده از سرورهای قدرتمند و شبکه‌های اختصاصی، می‌تواند پینگ شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و تجربه بازی روان‌تر و لذت‌بخش‌تری را برای شما فراهم کند.

کیان وی پی اس یک شرکت معتبر و باسابقه در زمینه ارائه خدمات کاهش پینگ است. این شرکت از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کند و تیم پشتیبانی آن به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما است.

دکمه بازگشت به بالا