مجله علمی و سلامت

آیا تاج می خوریم؟


پروفسور بلومفیلد به شبکه جهانی وب گفت: “برای کاهش خطر آلودگی ، بهتر است بسته بندی مواد غذایی را باز کرده و دور ریخته باشید.” سپس غذا را درون وسایل خانگی تمیز و مناسب ریخته و قبل از غذا دستان خود را با دقت بشویید. وی ادامه داد: در شرایط امروز شاید بهتر باشد غذای گرم و تازه را از رستوران سفارش دهید و از غذای خام و سرد خودداری کنید.

وی تصریح کرد: خطر انتقال ویروس از طریق مواد غذایی بسیار ناچیز است و در صورت پیروی از روش های مناسب پخت و پز و آماده سازی ، سفارش غذا از یک رستوران بی خطر است. آماده سازی دقیق برای افرادی که محتاط یا آسیب پذیر هستند بهترین است. به عنوان مثال ، اگر سفارش پیتزا می دهید ، قبل از آرامش بیشتر غذا ، دو دقیقه آن را در مایکروویو قرار دهید.

آیا تاج می خوریم؟

پروفسور یان ویلیامز ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده ، اخیراً در یک وبینار گفت که کورو ویروس از طریق غذا منتقل نمی شود.

این سیانور همچنین از بنیامین چاپمن ، استاد و متخصص تغذیه در دانشگاه کارولینای شمالی یاد می کند که گفت بسته بندی مواد غذایی ممکن است یک حامل کوچک ویروس باشد و خطر انتقال ویروس بسیار پایین تر از وسایل اولیه انتقال ویروس است.

پس از ترکیدن ویروس Covid-19 ، مواد کنسرو و یخ زده خریداری شده و از هم جدا نشده اند. با توجه به استفاده از مواد نگهدارنده در این محصولات و خطری که آنها برای سلامتی بدن ایجاد می کنند ، خرید آنها به نظر نمی رسد راه حل مناسبی باشد.

بنابراین اگر به دلایلی نمی توان غذا تهیه کرد ، سفارش غذاهای رستوران های معتبر و مارک های خوب راه حل مناسب به نظر می رسد. در حال حاضر ، رستوران ها فقط غذای در فضای باز را ارائه می دهند. ما می توانیم غذا را از طریق تلفن یا به صورت آنلاین ، از طریق پست ، ظرفشویی و گرم کردن غذا ، شستن دست در تمام مراحل این فرکانس بویژه قبل از غذا سفارش دهیم.

آیا تاج می خوریم؟

علاوه بر جابجایی پول و سایر نیازهای روزانه ، باید سعی کنید راحت تر از همیشه باشید و به صورت آنلاین تجارت کنید. این خدمات آنلاین همچنین شامل مشاوره پزشکی ، روانپزشکی و ورزشی است. این روزها بسیاری از باشگاه های ورزشی کلاس های آنلاین را می گذرانند. تا زمانی که بحران گسترش یابد ، ویروس Corona مسیری چالش برانگیز است که می توانیم با انتخاب های هوشمندانه خود گام برداریم.

2121


کلیه محتوای این سایت طبق استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت کندوج هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا