مجله عمومی

آیا کولرگازی 18000 اجنرال اینورتر واقعاً کم مصرف هستند؟

کولرگازی 18000 اجنرال یا واحدهای اینورتر با توانایی کند کردن سرعت در اطراف کمپرسور یا موتور تهویه هوا و جداسازی آنها کمترین میزان مصرف انرژی و کلاس انرژی را دارند. بدیهی است کولرهای اسپلیت کلاس B انرژی بیشتری نسبت به کلاس A مصرف می‌کنند، اما در هر حال از کولرهای گازی معمولی کم مصرف ترند. البته ناگفته نماند، تبلیغاتی که شرکت های وارد کننده کولرهای گازی اینورتر مبنی بر کاهش مصرف برق 60 درصدی در این کولرها دارند نه اثبات شده است و نه منطقی.

کولرگازی 18000 اجنرال و اسپلیت و دیواری کلی اینورتر دمای اتاق را تنظیم می‌کند تا در زیر 10 درجه سانتیگراد پایین نرود و در مصرف انرژی صرفه جویی کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که در یک اتاق خالی خیلی سرد نمی‌شود. در ادامه مطلب به بررس انواع کولرگازی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

انواع مختلفی از سیستم‌های تهویه هوا یا سیستم اسپلیت وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

کولرگازی پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت اسپلیت، اسپلیت ایستاده (در ظرفیت های 40000 تا 90000 بی تی یو) و کولرهای گازی پرتابل که نیازی به کندانسور بیرونی ندارند و صرفا برای ظرفیت های 7000 تا حداکثر 12000 بی تی یو و در مکان هایی با متراژ حداکثر 10 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرند.

اسپلیت در لغت به معنی جدا از هم است و در این مورد برای کولرهای گازی که قسمت پنل داخلی (پنل دیواری یا اواپراتور خنک کننده) آن از قسمت کندانسور و کمپرسور (قسمت بیرونی) جدا شده است (و ارتباط عملکرد این دو قسمت با لوله های رابط مسی انجام می گردد) مورد استفاده قرار می گیرد.

کولرگازی 18000 اجنرال اینورتر قدرت AC را به برق DC تبدیل می‌کند و از شروع صاف، سر و صدای کم و مصرف کم هنگام شروع تهویه هوا اطمینان می‌کند. اما می‌توان میزان واقعی کاهش مصرف آنها در مقابل افزایش شدید قیمت دستگاه را مورد بررسی قرار داد. به عبارت دیگر، قیمت تهویه مطبوع اسپلیت اینورتر تقریباً دو برابر گرانتر از مدلهای معمولی است، با توجه به اینکه میزان واقعی صرفه جویی در مصرف انرژی در آنها (صرف نظر از ادعاهای تبلیغاتی غیرقابل اثبات) هیچ توجیه اقتصادی ندارد.

کولرگازی 18000 پنجره‌ای اجنرال

کولرگازی 18000 اجنرال محصول یک برند مشهور جهانی در زمینه طراحی، نوآوری و مشاوره در زمینه سیستم های تبرید است. همکاری با بسیاری از شرکت‌ها در صنعت تبرید در سراسر جهان همواره با هدف ایجاد محصولات با کیفیت و نوآورانه در این زمینه از طریق تولید انجام می‌شود. اولین کمپرسور 2 محوره و اولین اینورتر اسپلیت در زمینه تهویه هوا دو تکه، زمینه را برای رقابت حرفه‌ای با سایر مارک‌های محترم ایجاد کرده است.

کمپرسورهای معمولی با شماره شروع متفاوت و فشارهای خروجی در دماهای مختلف راهی برای کاهش بار اضافی کمپرسور و بهینه سازی مصرف ایجاد کرده‌اند.

کولرگازی 18000 اجنرال پنجره ای با سیستم‌های مختلف اینورتر این برند که در صنعت تبرید پیشرو در این زمینه است و انواع آن در سایت ما نیز وجود می باشد، مصرفی مناسبتر از قبل را برای کاهش نسبی هزینه نسبت به مدلهای قدیمی پیش روی مصرف کننده گذاشته است.

مشخصات فنی کولرگازی 18000 اجنرال پنجره‌ای:

برچسب Energy Star در سال 1992 توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا ایجاد شد تا سعی در کاهش مصرف انرژی صنعتی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای داشته باشد. این برنامه شامل اقدامات اجباری برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای به منظور کاهش بیماری‌های ناشی از گازهای سمی مانند دی اکسید کربن و همچنین افزایش تخریب لایه ازن بود. این مارک برای تضمین مصرف انرژی کمتری از محصولات تولیدی کارخانه‌ای ضروری است. در سال 1995 این گواهینامه شامل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بود و آنها مجبور بودند طبق استاندارد گواهینامه کار کنند.

ابعاد کندانسور بزرگ‌تر و حجم هیت سینک بزرگتر برای افزایش انتقال حرارت و سرمایش سریع‌تر فن موتور کندانسور با 3 سرعت متغیر در مقایسه با دمای بیرون. این یک مارک است

تنظیم فشار هوای برقی 3 طرفه و 4 طرفه با تنظیم کننده ساده‌تر و راحت‌تر است

از قالب‌های یک تکه با 50٪ باز و بسته شدن اواپراتور، لوله کویل و سیم کشی فرمان 3 سیم استفاده کنید.

نصب را تسهیل می‌کند، نصب و عملکرد را بهبود می‌بخشد.

نوع کندانسور جدید و متفاوت از لرزش و سر و صدای کمتری نسبت به مدل‌های قابل مقایسه برخوردار است و پنل dB پایین باعث راحتی بیشتر کاربر می‌شود.

ویژگی دیگر تهویه مطبوع معمولی در وجود محافظ و سیستم عیب یابی است.

چگونگی عملکرد کولر گازی و اسپلیت:

به عنوان یک قاعده، تمام کولرهای گازی و جداکننده‌ها در یک چرخه تبرید فشرده سازی کار می‌کنند. در کولرهای گازی یا واحدهای تقسیم شده، مبرد ابتدا در خازن (خارج از کولر گازی یا پانل خارج از جداکننده‌ها) خنک می‌شود و از طریق یک لوله مسی به یک شیر انبساط (شیر انبساط) منتقل می‌شود و از آنجا به عنوان مبرد گاز برای آماده سازی گرما آماده می‌شود. محیط وارد سیم پیچ پنل داخلی می‌شود. هوای داخلی با عبور از سیم پیچ‌های پنل داخلی (تبخیر کننده) هوا سرد و دلپذیر می‌شود و باعث راحتی و رفاه ساکنین می‌شود.

 

منبع مقاله:

https://topfroosh.com/ogeneral-split-wall-mount/split-ogeneral-18000

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا