مجله ورزشی

آیین نامه مسابقات فردا در جلسه هیات رئیسه تایید می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمدرضا داورزنی در رادیو ایران درباره آخرین وضعیت بدهی ایگور صحبت کرد کولاکوویچ وی گفت که آخرین نامه ها دیروز ساخته شده و نمایندگی شده است کولاکوویچ معرفی شده برای پرداخت بدهی. حل و فصل کامل است.

رئیس اتحادیه والیبال همچنین درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: هیئت جلسه روز سه شنبه برگزار می شود و سمینار در این نشست برگزار می شود. شاخص انتخاب مربی که بتواند در المپیک توکیو به والیبال ایران کمک کند تا تیم ملی بتواند با تمام اراده وارد مسابقات شود غیر قابل اعتماد فرضیه قطعی نیست. حتی حضور فرضیه ولاسکو.

وی ادامه داد: برای در نظر گرفتن آنچه اتفاق افتاده است و به حالت عادی برنگشته است. ما هستیم در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از استعفا چه خواهد کرد. در پارلمان هیئت ما در مورد این موضوع با رئیس جمهور بحث خواهیم کرد.

داوری در پاسخ به این سؤال که چرا به طور سنتی، نامه ای از انجمن ها بدون رضایت هیئت رئیس جمهور؟ گفت: به طور سنتی، نامه رقابت هر ساله توسط شورای دانشکده و سپس توسط مجلس بررسی می شود. تغییر دادن در بعضی قسمت ها ایجاد شده است و ما اشکالاتی را نیز پاک کرده ایم. در حقیقت ، به سازمان دپارتمان رویدادها و مسابقات گفته می شود که در اتحادیه بین المللی نیز یکسان است و ما نیز از برابری استفاده کردیم.

رئیس اتحادیه والیبال تأکید کرد: از این پس ، کلیه مسابقات در همه مقوله ها توسط کمیته مسابقات و رویدادها بررسی می شود. فردا در جلسه هیئت رئیس به طور سنتی، ما نامه را دعوت می کنیم تا مراحل قانونی را طی کند.

او سپس به آن سؤال پاسخ داد به طور سنتی، وی گفت که نامه تأیید نشده است هیئت رئیس به طور سنتی، نامه را به گونه ای ارائه می دهیم تائیدیه بودن.

رئیس اتحاد با بیان اینکه برخی از تیم ها به دلیل بدهی در لیگ برتر مجاز نیستند: “بعضی از تیم ها سابقه خوبی دارند و هر سال صورتحساب می گیرند ، اما برخی از تیم ها با وعده ها و وعده ها و همه از جمله آنها همراه هستند. منطقه (هتل ها ، رستوران ها و …) بدهی دارد. این به نفع والیبال کشور و استان نیست که حضور این تیم ها در مسابقات را ادامه دهد. این تیمی خواهد بود که در سوپر شرایط لازم را داشته باشد.

این داور همچنین درباره تعویض تیم هراز از کاله آمل در رقابت های لیگ برتر گفت: تیم هایی که قصد عزیمت به لیگ برتر را دارند می توانند امتیازات خود را از سازمان واقعی و قانونی حفظ کنند. کاله تصمیم گرفت که کنار بکشد بگیر او آن را برداشت و اعلام كرد كه سال 1400 باز خواهد گشت. جلساتی برگزار کردیم. سرانجام به دلیل اینکه مازندران یکی از ایستگاه های والیبال کشور است و بازیکنان لباس ملی دارند ، نصب شده است مازندران اشتراک گذاری هراز با استفاده از قابلیت های منطقه جایگزین شد.

وی گفت: این باشگاه ها اگر نتوانند امتیاز خود را در روز اعلام شده بفروشند ، تصمیم به جایگزینی انجمن خواهند گرفت.

قاضی تأکید کرد: البته اگر تیمی بدهی داشته باشد ، تیم باید تمام بدهی ها را بپردازد و تا زمان تسویه حساب میزان آن اختصاص نمی یابد. کالای تیم خوبی بوده است و قرار است بدهی های این مسابقات بسته شود و هیچ مشکلی در تسویه حساب ها وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا