مجله فرهنگ

ابتکار “J. کی روولینگ” در روزهای تاجگذاری



نویسنده مشهور انگلیسی JK Rowling امیدوار است تا امروز کودکان را در چهل سالگی خود سرگرم کند ، زیرا Coronaviruses با انتشار کتابهای پرطرفدار هری پاتر گسترش یافت.

رولینگ روز چهارشنبه گفت که نسخه الکترونیکی و صوتی فیلم “هری پاتر و سنگ جادویی” اولین جلد Wizading Boy خواهد بود که در ماه آوریل در سراسر جهان اکران می شود. خواهد بود

نسخه صوتی این کتاب به زبان های انگلیسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی و ژاپنی در دسترس است.

WizadingWorld ، وب سایت رسمی طرفداران “هری پاتر و جانوران شگفت انگیز” ، قسمتی به نام “هری پاتر در خانه” را برای نسخه صوتی و الکترونیکی کتاب ارائه کرده است.

رولینگ گفت: “امیدوارم این کودکان برای بزرگسالان و بزرگسالانی که باید این روزها در خانه بمانند ، شادی داشته باشد.”

در روزهای اخیر ، ویروس Corona فعالیت شهروندان چندین کشور را محدود کرده است و بسیاری از مدارس را مجبور به تعطیل شدن کرده است و بسیاری از والدین نیز به دور از فرزندان خود کار می کنند.

انگلیس امروز در چهل هفته خود است. نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون در 23 مارس اعلام کرد که به مردم اجازه داده می شود از خانه خارج شوند ، مانند خرید مواد غذایی ضروری.

مجموعه کتاب های هری پاتر وقتی منتشر شد در ادبیات کودکان بی سابقه است. بیش از 2 میلیون نسخه از سریال هری پاتر به سه زبان فروخته شد.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین کندوج هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا