مجله ورزشی

اتهام بزرگ رئیس سابق باشگاه الهلال به AFC و مطرح کردن نام ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جدایی الهلال قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا اعتراض عربستان سعودی در مورد تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای تیم آلوده به ویروس کرونا را در پی داشته است. در یکی از بحث برانگیزترین نظرات ، نواف بن سعد ، رئیس سابق باشگاه الهلال تأکید کرد که تیم الهلال بیشترین آسیب را به دلیل بی عدالتی AFC متحمل شده است.

به گزارش روزنامه سعودی الریاض ، بن سعد گفت: آنچه اتحادیه آسیا با فوتبال در عربستان سعودی انجام می دهد جای تردید است زیرا به دلیل حضور قطر و ژاپن در کوپا آمریکا بازی ها را به تعویق می اندازد اما با وجود بازیکنان ویروس کرونا را گرفته اند. “الهلال بازی ها را به تعویق انداخت.

وی تأکید کرد: فکر نمی کنم عربستان سعودی به اندازه الهلال خشن و ظالم بوده باشد. به نظر من الهلال باید با حمایت کامل عربستان از فیفا شکایت کند. امیدوارم سازمان سعودی با سازمانهای گذشته و حال متفاوت باشد. زمانی را به خاطر می آورم که عربستان سعودی از به تعویق انداختن لیگ داخلی در حالی که این تیم در جام ملت های آسیا شرکت می کرد ، خودداری کرد.

رئیس سابق باشگاه الهلال عربستان سپس اتحادیه آسیا را به نفوذ در پنج کشور متهم کرد. وی گفت: سه كشور در شرق و دو كشور در غرب آسیا وجود دارد كه كنترل AFC را در اختیار دارند. مسئولیت اتفاقاتی که برای باشگاه الهلال رخ داده با رئیس فدراسیون است که توانایی تصمیم گیری ندارد و حضور وی در این سمت رسمی و تصنعی است.

بن سعد گفت: “مشکلات تیم های سعودی در لیگ قهرمانان آسیا در حال بدتر شدن است.” همه به خاطر می آورند که تیم ها هنگام سکوت AFC برای بازی در این کشور به ایران سفر کردند با چه چیزی روبرو شدند.

سرانجام رئیس سابق باشگاه الهلال گفت: “الهلال قبلاً به دلیل مشکلات سیاسی خواستار برگزاری بازیهای خود (به جای قطر) در یک کشور بی طرف بود ، اما این پیشنهاد رد شد.” وقتی تیم ما وارد کشور شد ، برای به چالش کشیدن تصویر جنگ سالار در اتوبوس ها حک شده است.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مدیران فوتبال عربستان نسبت به نفوذ قطر و ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا که به نظر می رسد تلاش می کند AFC را تحت فشار قرار دهد ، معترض هستند. عربستان سعودی در استیناف خود به دادگاه عالی ورزش ادعا کرد اتحادیه آسیا از نمایندگان ایران و قطر در لیگ قهرمانان حمایت می کند.

اما عربستان سعودی ادعا می کند که عزیمت الهلال با واکنش شدید عبدالخالق مسعود رئیس جمهور عراق و نایب رئیس کمیسیون رقابت آسیا روبرو شده است. وی افزود: “ما امیدوار بودیم كه این اتفاق برای الهلال رخ ندهد و این نتیجه برای او اعمال نشود ، زیرا این تیم فصل گذشته قهرمان آسیا بود ، اما ما چه می توانستیم بكنیم؟” ماده 4 قوانینی را تأیید می کند که اگر تیمی 13 بازیکن در لیست نداشته باشد ، خواه در تاج باشد یا در شرایط عادی ، رد صلاحیت می شود. همه این قوانین را می دانند. “این همان اتفاقی است که رخ داده زیرا الهلال فقط با 11 بازیکن برای بازی در شباب الاهلی دبی آمده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا