مجله فرهنگ

اجرای طرح‌های ایرانی بر تی شرت، شال و روسری

رئیس فرهنگستان جهاد هنر با بیان اینکه “کیفیت و تنوع طرح هایی که برای جوانان جذاب است اما با هویت ایرانی و اسلامی مطابقت دارد در بازار افزایش یافته است” ، گفت: “این طرح بسیار بیشتر است زیبا و جذاب تر از طراحی خارجی ، اما ما هنوز در حال کار برای تقسیم کامل طراحی داخلی هستیم که مطابق با فرهنگ ملی با طراحی خارجی باشد که دور از شأن فرهنگ ایرانی باشد.

به گزارش کندوج ، هشتمین جشنواره ملی نقش آفرینی میزبان پروژه های همسو با فرهنگ ایرانیان از طراحان خلاق و جوان است و این جشنواره با استفاده از توانایی یادگیری خود به دنبال بهبود کیفیت آثار است.

بهزاد رشیدی ، رئیس آکادمی جهاد هنری گفت: لباس هر کشور بخشی از فرهنگ و یکی از مظاهر تمدن آن کشور است و ما در جشنواره نقش تنپوش روسری به سر داریم و سعی داریم از توانایی نظری استفاده کنید تا شاهد بهبود کیفیت کارهای جشن باشید.

وی با اعلام تولید بهترین آثار جشنواره در این فصل با کمک چندین مارک و تولید کننده لباس افزود: بازار. “می توان گفت که این طرح بسیار زیبا و جذاب تر از طراحی خارجی است. اما ما هنوز تا تغییر کامل طراحی داخلی و مطابق با فرهنگ ملی با طراحی خارجی و به دور از شأن فرهنگ ایرانی در تلاش هستیم.

رشیدی که به مناسبت هشتمین جشنواره ملی در نقش بدنه سخنرانی می کرد ، افزود: یکی از تفاوت های این دوره از جشنواره این بود که اعضای منتخب هیئت جشنواره هشتم ملی از بین دارندگان بیش از 1000 اثر دریافت شده در جشنواره. این هنرمندان منتخب ، به منظور بهبود کار خود از نظر کیفیت و نزدیک شدن به شاخص های بازار ، با مشاوران مد و لباس ، از جمله صاحبان برند و اساتید دانشگاهی در این زمینه و در واقع صاحبان آثار ، معرفی و در ارتباط بودند. مشاوره با این مشاوران ، طراحی انتخاب شده را تغییر داده و تکمیل کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این روش با استقبال چشمگیر افراد برگزیده جشنواره روبرو شد. بیش از 80٪ آنها از این روند مشاوره که به خواست خودشان انتخاب شده بود استفاده کردند.

مدیر جشنواره نقش تن پوش با اشاره به لزوم ایجاد گفتگو و بستر گفتگو و ارتباط بین هنرمندان و مراکز و برندهای فعال در زمینه پوشاک ، اظهار داشت: هدف اصلی این رویداد دانشگاهی الگوسازی و اتصال دانش پژوهان است. ، هنرمندان و طراحان جوان با بازار. و مراکز پوشاک.

بهزاد رشیدی افزایش کیفیت آثار را مهمترین عامل بزرگداشت این دوره از جشنواره برشمرد و گفت: از دیگر فعالیتهای دفتر در این زمینه هماهنگی و مشاوره برای کارهای ساختمانی در تهیه و چاپ آثار بود. و دفتر جشنواره با همکاری چندین چاپخانه معتبر. “با کیفیت و مطابق با استانداردهای خاص برای تاپ های خام ، روسری و روسری ، او سعی کرد از کارهایی با کمترین کیفیت لذت ببرد.

بهزاد رشیدی

رئیس جهاد دانشگاهی هنر ، جشنواره نقش تنپوش را یکی از جشنواره های تخصصی و کامل در زمینه مد و لباس در کشور دانست و از هنرمندان مد و لباس ، دانشجویان هنر و برندها و تولیدکنندگان لباس برای نمایش دعوت کرد. آثار برگزیده جشنواره. این نمایشگاه تا 5 آگوست در خانه هنرمندان برگزار می شود.

در پایان ، رشیدی به همکاری نزدیک انجمن مد و لباس تهران با دفتر جشنواره اشاره کرد و موفقیت این همکاری را دستیابی به هدف اصلی جشنواره ، یعنی به بازار آوردن بهترین آثار جشنواره دانست و افزود: برای اولین بار در جشنواره ، تهران در حال همکاری با اتحادیه چربی است ، که بدون شک می تواند آغاز یک همکاری مهم و عملی بین بخش دانشگاه و صنعت پوشاک در این کشور باشد ، که در متن جشنواره ملی نقش تونس برگزار می شود.

وی به دشواری برگزاری جشنواره هنری در زمان تاجگذاری کشور اشاره کرد و گفت: تعطیلی دانشگاه گفت: خوشبختانه همکاران من در گروه فرهنگ جهاد دانشگاهی توانستند محدودیت های تاجگذاری را به فرصتی برای ارتقا دانش دانش تماشاگران جشنواره. “جلسات و کارگاه های آموزشی در دنیای آنلاین برای برداشتن گام های مهم در جهت افزایش دانش و اطلاعات فعالان این حوزه.

لازم به ذکر است که هشتمین جشنواره ملی با لباس نقش با همکاری فرهنگستان هنر ، اتحادیه چربی تهران ، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و کارگروه مد و لباس کشور از 1 تا 5 مرداد ماه برگزار می شود در خانه هنرمندان ایران و امین مختاری.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا