مجله بانوان

ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان از دهه دوم دی به میزبانی تهران

مرحله بعدی مسابقات هندبال قهرمانی مردان و زنان در دهه دوم دی ماه برای تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش کندوج ، قرار است تهران از سوم دی ماه میزبان دور دوم برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشد و پس از این رقابت ها ، مرحله بعدی لیگ هندبال بانوان احتمالاً در تهران خواهد بود.

سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان از اوایل ماه اکتبر با حضور 12 تیم آغاز شد و تهران در مرکز است. دور اول مرمت به میزبانی شیراز برگزار شد و اکنون تخمین زده می شود که ادامه این مسابقه از سوم دی ماه به مدت چهار روز به میزبانی تهران برگزار شود.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر هندبال بانوان نیز با حضور 8 تیم در دو گروه در تهران و مشهد برگزار شد و قرار است مرحله بعدی این مسابقات از 7 دی ماه به میزبانی تهران برگزار شود.

مراد کرمی ، رئیس اتحادیه لیگ هندبال ، در مورد ادامه مسابقات قهرمانی هندبال بانوان و آقایان به کندوج گفت: مسابقات مردان را در تاریخ 4 ژانویه برگزار خواهیم کرد و پس از آن مسابقات بانوان را ادامه خواهیم داد. این یک رویداد از پیش تعیین شده است و لازم به ذکر است که امکان برگزاری در این تاریخ ها وجود دارد.

وی در مورد جلسه کمیته انضباطی تیم کربن سدیم فیروزآباد که در بازگشت رقابت های بانوان حضور ندارد ، اظهار داشت: جلسه کمیته انضباطی هنوز تعیین نشده است و قرار است روز دوشنبه برگزار شود ، باید ببینیم نتیجه آن چه خواهد بود. آنها اسناد خود را ارائه داده اند و باید ببینیم در جلسه چه تصمیمی گرفته می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا