مجله علمی و سلامت

ادعای یک شرکت دارویی درباره واکسن کرونا

پست الکترونیک:

شرکت دارویی آمریکا Pfizer روز جمعه اعلام کرد که واکسن ویروس کرونا را که تولید می کند ، در اواخر ماه نوامبر برای تأیید به اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

به گزارش فایننشال تایمز در لندن ، Pfizer قصد دارد نتایج واکسن جدیدی را که با شرکت آلمانی Bayuan Tech تولید کرده است برای ایمنی در برابر ویروس کرونا قلب در هفته سوم نوامبر قبل از مجوز اضطراری آژانس فدرال آزمایش کند. داروهای آمریکایی را وارد کنید.

مدیر عامل شرکت Pfizer ، آلبرت بورلا در بیانیه ای گفت که این واکسن در حدود 38000 نفر در سراسر جهان آزمایش شده است.

Pfizer پیشرو در این رقابت است زیرا هیچ شرکت دارویی در خارج از روسیه و چین مجوز استفاده از این واکسن را نداشته است.

اگرچه آزمایش واکسن به خوبی در حال انجام است ، اما به گفته خانم بورلا ، ایالات متحده این آزمایش را تا انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر انجام نمی دهد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا پیش از این وعده داده بود که واکسن تاج در هفته های آینده (قبل از انتخابات 3 نوامبر) در دسترس خواهد بود ، اما نمایندگان مجلس آن را بخشی از مبارزات انتخاباتی وی دانستند.

بورلا در اظهار نظری به کارمندان Pfizer که به فایننشال تایمز نیز رسید ، نوشت: “ظهور” استکبار سیاسی “در مورد ساخت و زمان واکسن کرونا اعتماد عمومی را تضعیف می کند.” برای Pfizer اطمینان حاصل شد که واکسن در اواخر ماه اکتبر (اوایل ماه نوامبر) م effectiveثر است ، اما این اطلاعات ممکن است دیر یا زود به دلیل تغییر در شرکت کنندگان در آزمایش منتشر شود.

برای دریافت مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده ، Pfizer باید حداقل نیمی از اطلاعات ایمنی شرکت کنندگان در آزمایش را با اطلاعات مربوط به پاسخ آنها ظرف دو ماه از دریافت آخرین واکسن ارائه دهد.

واکسن Pfizer و Biovan Tech که مبتنی بر فناوری جدید MRNA است ، در دو مرحله تزریق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا