مجله حوادث

ارائه ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش مدیریت بحران به شهروندان

معاون وزیر آموزش و مشارکت های مردمی در آژانس پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد که این سازمان طی دو سال 10 میلیون ساعت آموزش مجازی مدیریت تروما ارائه داده است.

حیدر کلهوری در مصاحبه با کندوج گفت: “در سال های اخیر ، سیاست و برنامه ریزی آموزش باعث جلب مشارکت مردم در بحران و درک بهتر از اهمیت و وضعیت آموزش برای کاهش خسارات مالی و جانی شده است.” ایجاد شده در زمان بروز بحران .

وی با بیان اینکه در این منطقه و طی دو سال گذشته 10 میلیون نفر جلسات آموزشی فراهم شده است ، گفت: در قالب این آموزش ها در مجموع 550 هزار معلم در سراسر کشور آموزش ایمنی در مدارس ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد آموزش ها در سال های اخیر بصورت مجازی و الکترونیکی بوده است ، گفت: یک برنامه درسی الکترونیکی در مدیریت بحران به طور جدی آغاز شد و در دو سال گذشته موفق به ارائه 10 میلیون ساعت آموزش در رشته های مختلف و حوزه های بحران شد.
کلوری با ادعای اینکه در قالب این آموزش ها 30 هزار معلم در تهران در قالب دوره های 16 ساعته با همکاری وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان “امنیت مدارس” آموزش دیدند ، گفت: همچنین این تمرینات در یک دوره ویژه 520 هزار معلم در شهرهای دیگر ارائه شده است.
معاون وزیر آموزش و مشارکت های مردمی در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: تولید مواد در دو قسمت آموزش علوم برای ترویج در کارگاه های آموزشی و همچنین تولید محصولات متحرک ، متحرک و سایر محصولات جذاب برای تبلیغات انجام می شود. وی گفت: “از جمله مواد آموزشی رایج در کارگاه ها ، از جمله مدیریت بحران ، شناخت و آماده سازی برای خطرات ، اطفاf حریق ، فوریت های پزشکی ، پشتیبانی روانی در هنگام بحران و غیره. چنین مواردی وجود داشته است. “
کلهوری در پایان گفت: آموزش مربوط به مبارزه با بیماری عروق ویروس کرونا قلب نیز تهیه و تدوین شده و در سیستم آماده مدرسه مدرسه به آدرس ایمیل amade.edus.ir بارگذاری شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا