مجله حوادث

از خودروهای “احتیاط” آتش نشانی چه می دانید؟

در برخی موارد ، خودروهای آتش نشانی مانند سایر وسایل نقلیه دارای مشکلاتی هستند. در صورت نقص در اتومبیل به تعمیرگاه ارسال می شود. از آنجا که نیروهای آتش نشانی به تعمیرگاه اعزام می شوند و تعداد اتومبیل های مستقر در ایستگاه آتش نشانی کاهش می یابد ، عملیات ایستگاه کاهش می یابد به طوری که هنگام ارسال خودرو به تعمیرگاه ، نیروهای آتش نشانی یک ماشین یدکی به ایستگاه می فرستند. برای ارائه خدمات مداوم. آنها می فرستند.

مازیار کربلایی در گفت وگو با کندوج ، در این باره گفت: ماشین های آتش نشانی وسیله استراتژیک هستند و هر ایستگاه تعداد مشخصی وسیله نقلیه دارد.

وی افزود: اگر خودرویی نیاز به تعمیر داشته باشد ، قطعاً باید به تعمیرگاه مراجعه كند و با ارسال خودرو به تعمیرگاه تعداد خودروهای ایستگاه كاهش می یابد. “طبیعتاً اگر تعداد وسایل نقلیه در ایستگاه ها كاهش یابد ، کارایی آن ایستگاه نیز کاهش می یابد. بنابراین ، به جای جلوگیری از کاهش کارایی در هنگام بروز مشکل در یکی از وسایل نقلیه ، یک وسیله نقلیه جایگزین بلافاصله به ایستگاه ارسال می شود.

مدیر فنی آتش نشانی تهران گفت: کاهش تعداد وسایل نقلیه موجود در ایستگاه باعث کاهش کارایی آن ایستگاه می شود. بنابراین ، در صورت نقص یکی از اتومبیل ها ، بلافاصله یک خودرو سوآپ به ایستگاه مربوطه ارسال می شود.

کربلایی با بیان اینکه به این دسته از خودروهای آتش نشانی خودروهای اضطراری یا پشتیبانی گفته می شود؟ وی گفت: “با ارسال خودروی جایگزین ، توانایی ایستگاه در انجام عملیات حفظ می شود.” این خودروها شبیه سایر ماشین های آتش نشانی هستند ، از طرف دیگر ما باید زمان خوبی را برای تعمیرات ماشین اختصاص دهیم و اگر اتومبیل در ایستگاه باعث می شود ماشین سریعتر بسازیم بعداً با مشکل روبرو خواهیم شد. باید زمان کافی برای تعمیر خودرو وجود داشته باشد تا تعمیرات با دقت و اجبار انجام شود.

وی با بیان اینکه باید در تعمیر ماشین های آتش نشانی وسواس زیادی وجود داشته باشد گفت: “اگر اتومبیل مشکلی داشته باشد و با دقت تعمیر نشود بعداً باعث حادثه می شود.” به عنوان مثال اگر ترمزهای یکی از اتومبیل ها دچار مشکل شود ، مهندسان باید آنها را بررسی کنند ، آنها را تعمیر کنند و سپس باید آنها را آزمایش کنند و پس از آزمایش استفاده کنند.

مدیر فنی ، وسایل نقلیه و تجهیزات آتش نشانی در تهران در مورد تعداد خودروهای اورژانس نیروهای آتش نشانی گفت: “ما در هشت منطقه کاری تعدادی ماشین اورژانس داریم. این خودروها شمارش شدند تا اگر وسیله ای از ایستگاه خارج شد به هر دلیلی می توانیم آن را جایگزین کنیم. ”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا