مجله فرهنگ

از «چند قدم آن طرف تر» تا «اعترافات»

فیلم کوتاه «امید معلم» در جشنواره ایتالیا، معرفی بازیگران فیلم «نابازیگر»، بازیگران فیلم کولبرف در جشنواره ایتالیا و نمایش اعترافات در سینمای موزه هنر ایران هستند. از جمله اخبار دریافتی فیلم ها و تئاترها.

به گزارش کندوج، فیلم کوتاه «چند قدم آن سوی» به کارگردانی امید معلم و تهیه کنندگی آذر معماریان برگزیده بیستمین جشنواره جهانی فیلم ایسکیا ایتالیا شد.

این جشنواره هر ساله در جزیره ایسکیا ایتالیا و از 10 تا 17 جولای برگزار می شود. جو رایت کارگردان فیلم هایی چون «تاوان» و «غرور و تعصب» در جشنواره فیلم ایسکیا امسال با دریافت جایزه لوکینو ویسکونتی تجلیل می شود.

امید معلم مدیر مسئول و سردبیر مجله «دنیای تصویر» و دبیر جشنواره حافظ است.

کیهان ملکی، محمد رشنو و علی انزانی بازیگران چهارمین فیلم کوتاه امید معلم هستند.
فیلم سینمایی «چند قدم آنسوتر» توسط هایده صفیاری تدوین شد.

گروه تولید این فیلم کوتاه فرشاد محمدی، فیلمبردار، تدوین: هایده صفیاری، صدابردار: محمدعلی درگاهی، فیلمبردار: رحمت عبدالله زاده، طراح صحنه و لباس: سیدجلال موسوی، فیلمبردار: مورشت واشی، موریشت واسی، آراشان: First Asgrapher مجید حسین زاده، منشی: مونا پیرایش، طراح صحنه و لباس: شیوا دانیالی، طراح پوستر: آرش صمدزاده مدیر خرید: مسعود یکتا، عکاس: امیرعلی نصیری، بک استیج، بک استیج محمد کرمی.
این فیلم توسط کمپانی Limo Film در سراسر جهان توزیع شده است.

بازیگران به عنوان «نابازیگر» معرفی شدند.

بازیگران جدید فیلم سینمایی «نبازیگر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سنگیان و تهیه کنندگی مشترک السا فیروز آذر و محمدحسین حسینی معرفی شدند.

از «چند قدم جلوتر» تا «اعتراف»

گیتی معینی، لیلا بوشهری، آتش تقی پور، مهسا ایرانیان، احمدرضا اسدی، هوشنگ قوانلو، شبیر پرستار، داریوش اسقایی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
کتایون امیرابراهیمی، فرهاد جم، زهرا داوودنژاد، رامین پرچمی، هایده حائری و محمدحسین حسینی دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این در «دفتر کن» مقابل دوربین حمیدرضا سنگیان قرار گرفته بودند.
به گزارش سنگیان، فیلم «نابازیگر» پروژه ای چند وجهی است که ستارگان فعال دهه های گذشته سینما و تلویزیون در آن تلاش کرده اند به ایفای نقش بپردازند.
این فیلم داستان زندگی نویسنده و کارگردانی است که در پنج سال اخیر نتوانسته فیلمنامه و کارگردانی کند.
در خلاصه تاریخچه این اثر آمده است: آریا پنج سال است که فیلمنامه و کارگردانی نکرده است. چالشی که در ازدواج او وجود دارد، او با کمک یکی از شاگردانش موافقت می کند که یک فیلمنامه سفارشی برای بازنده که قرار است اسپانسر فیلم شود بنویسد. آریا باید فیلمنامه ای بنویسی که هم خودش بنشیند و هم بازیگر را راضی نگه دارد.

محمدحسین حسینی سرمایه گذار، الیااد فیروز آذر مدیرعامل، السا فیروز آذر مدیرعامل، اشکان محمدی مدیر تصویربرداری، امین سرتیپی طراح تولید، حمیدرضا سنگیان طراح صحنه و لباس، سعید کوهی صدابردار، سپیده و پریا حسینی نصیعی. دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، امیرشاه حسینی دستیار دوم کارگردان، میلاد آزادی و سجاد صباغ دستیاران عکاس، فاطمه قدرتی، پروانه حقیوند و حسین تبریزی طراحان گریم، مهسا قلی زاده دستیار طراح صحنه و لباس، داریوش اسقادی طراح لباس.
سایر بازیگران این فیلم به زودی معرفی خواهند شد.

بازیگران «کولبرف» در جشنواره فیلم ایتالیا

فیلم کولبرف به کارگردانی میلاد منصوری در جشنواره آمی کورتی ایتالیا به نمایش درآمد.

«کلبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه کنندگی سید روح الله حسینی لرگانی ساخته شده است.

پنج بازیگر کولبرف شامل میلاد منصوری (نویسنده و کارگردان)، سید روح الله حسینی لارگانی (تهیه کننده)، حسین سلیمانی و دنیز متوسلی (بازیگران) و مهدی رضایی (کارگردان عکس) برای حضور در جشنواره دعوت شدند.
به گفته عوامل فیلم، با گذشت دو سال از ساخت این فیلم و موفقیت بین المللی فیلم، با وجود تقاضای همیشگی گروه، اکران آن همچنان مبهم و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

چهارمین دوره جشنواره بین المللی آمی کورتی از 10 تا 18 ژوئن (20 تا 28 ژوئن) در شهر کونیو ایتالیا برگزار می شود. رویکرد این جشنواره ارائه فیلم هایی است که مسائل انسانی را با ساختار و محتوایی متفاوت و جدید نشان می دهد.

«کولبرف» در جشنواره 21 خرداد ماه سه اجرا خواهد داشت 17:30 و 13 ژوئن ساعت 10 هر دو در فلینی هال و 15 ژوئن در 14 در سالن برگمان.
(جدول زمانی اعلامیه ها به وقت ایتالیا می باشد.)
بازیگران فیلم عبارتند از: حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی با حضور پیام احمدی نیا و هنرمند زنده یاد علی انصاریان.

میلاد منصوری (نویسنده و کارگردان)، سید روح الله حسینی لارگانی (تهیه کننده و سرمایه گذار)، مهدی رضایی (مدیر تصویربرداری)، فرشید احمدی (تدوینگر)، عماد خدابخش (تدوینگر)، حسین قورچیان (صدابر)، فرهاد عسگری (طراح صحنه) )، مری میرباقر (طراح صحنه و لباس)، محمدرضا میرباقری (طراح گریم)، ​​محمدعلی ناظم زاده (تهیه موسیقی)، فربد جلالی (تصحیح نور و رنگ)، امیرحسین خنجری (طراح بدلکاری)، ایمان کریمیان (افکت های صحنه). )، بیتا اخلاقی (نفوذ) بصری)، میثم بداقی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، رویا بابابیگی (فیلمنامه نویس)، هادی قنبری (مدیر تولید)، سولماز اعتماد (رادیو بین المللی)، کیمیا پوراحمد (عکاس)، چیا بابامری (لهجه) مشاور) گرافیک طراح سینا افشار، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) عوامل این تصویر هستند.

نمایش «اعترافات» در سینمای خانه هنرمندان ایران/ ماجرای قتل فرزند معلم

پانصد و پنجمین برنامه سینمای هنرمندان ایران به نمایشگاه «اعترافات» اثر تتسویا ناکاشیما در سال 1389 اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نهمین همایش نقد و بررسی فیلم تاریخ معاصر فیلمسازی ژاپن، دوشنبه 23 خرداد 1301 در خانه سینماتک هنرمندان ایران برگزار می شود. ساعت 17 در تالار استاد شهناز به نمایشگاه «اعترافات» اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم، حسین عیدی زاده به نقد و بررسی آن می پردازد.

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از کانایی میناتو، یکی از مشهورترین و مهم ترین رمان نویسان ژاپنی ساخته شده است.

در خلاصه این فیلم هولناک آمده است: «معلمی به نام یوکو موریکوچی که به تازگی دختر خردسال خود را از دست داده است متوجه می شود که مرگ فرزندش نه تنها یک تصادف بلکه یک جنایت بوده و دخترش توسط دو نفر حاضر در کلاس کشته شده است. حالا معلم با برنامه ای حساب شده می خواهد انتقام مرگ دختر بی گناهش را از بچه های کلاس که دختر بچه را می کشند بگیرد.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا