مجله ورزشی

اعترافات/ روماریو – کندوج

برزیلی که در حرفه خود 1000 گل به ثمر رسانده ، همیشه در حاشیه بوده است.

به گزارش کندوج ، روماریو سوزا در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1980 در دنیای فوتبال ظاهر شد. این بازیکن برزیلی در اسپانیا درخشید و موفقیتهای بسیاری را کسب کرد که تیم ملی کشورش یکی از بهترین مهاجمان برزیل محسوب می شود. رفتار او در زمین و خارج از زمین عالی بود.

حریم خصوصی

داستان روماریو نشان می دهد که او زندگی عاشقی داشته است! وقتی 54 ساله است ، شش فرزند دارد (چهار زن مختلف). همسر فعلی وی 31 سال از او جوان تر است.

هزار گل را به چالش بکشید

مهاجم بازنشسته تصمیم گرفت در حالی که هنوز در لیگ برزیل بازی می کرد ، تا 22 سالگی به هزار گل برسد. چند دهه بعد ، در سال 2007 ، این رکورد به دست آمد. در آن زمان پیراهن واسکو دو ساله بود. علی رغم چنین پرونده ای ، فیفا آن را تشخیص نداد.

“من 22 ساله هستم و مطمئنم بعد از به ثمر رساندن 1000 گل فوتبال خود را تمام خواهم کرد.”

حضور در اروپا

روماریو با آیندووون قرارداد بست و پنج فصل در این تیم بازی کرد. او سپس فهمید که هلند برای او کشور خوبی نیست.

“در هلند ، شما سه روز پیش با شما تماس می گرفتید و وقت می خواستید که دوستان را برای نوشیدن دعوت کنید.”

“آیندهوون به من بستگی داشت و همه می دانستند که تیم بدون من هیچ شانسی ندارد.”

تیم رویایی

برزیل وقتی یوهان کرایف در بارسلونا بود به این تیم پیوست. بین عشق و نفرت بین این دو رابطه وجود دارد. سرمربی هلندی یک سال بعد در مورد روماریو صحبت کرد.

“وقتی روماریو از من سؤال كرد كه آیا می توانم از دو تمرین تیمی غایب شوم تا به برزیل بروم و در كارناوال ریو دوژانیرو شركت كنم. من (کرویف) به او گفتم: “اگر فردا دو گل بزنید ، دو روز بیشتر از سایر بازیکنان. شما استراحت خواهید کرد “

کاراگاه

همه می دانستند که روماریو شبها را دوست دارد و بارسلونا شهری است که می تواند نیازهای او را برآورده کند. بنابراین ، این شرکت محدودیت هایی را برای بازیکن ایجاد کرده و از یک کارآگاه خصوصی برای کنترل او استفاده کرده است.

“اگر من شب ها بیرون نروم ، نمره نمی گیرم.”

بازی های کارتونی

زمانی که سرمربی تیم تنریف بود ، خورخه والدانو در تاریخ فوتبال حکم صادر کرد.

“روماریو کاریکاتوریست است.”

ماهانه

روماریو یک بازیکن با استعداد و یک گلزن عالی بود ، اما او مجبور به انجام کاری نبود و نمی خواست مانند سایر هم تیمی های خود در این زمینه حضور داشته باشد. کایک استابران به یاد می آورد.

“رومی (روماریو) کمی فرار کند.” مهاجم برزیلی به بازیکن مادرید نزدیک شد و گفت: “شما شروع می کنید زیرا آنها به شما می پردازند. من برای به ثمر رساندن گل ، نه دویدن ، دستمزد دریافت می کنم. “

مشکلات قضایی

اگرچه روماریو استعفا داد ، اما هنوز هم درباره او صحبت می شد. وی در سال 2009 یک شب را به دلیل عدم پرداخت وعده های غذایی دو فرزندش در زندان به سر برد. چند ماه بعد ، وی به دلیل فرار مالیاتی به سه سال زندان محکوم شد.

بهترین مهاجم تاریخ؟

برای بسیاری از هواداران فوتبال ، روماریو بهترین مهاجم تمام دوران بود. قهرمان جهان با برزیل همیشه سعی در عبور از پله ها داشته است. او بدون شک چه کسی بهترین مهاجم تاریخ است.

“مهاجم؟ این هرگز بهترین تاریخ نخواهد بود.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا