مجله علمی و سلامت

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

برنامه های کاربردی و هکرها می توانند بسیار خطرناک باشند. دانستن نحوه هک کردن یا نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی تلفن شما می تواند بسیار مفید باشد. تلفن و رایانه ما دو ابزار اصلی ارتباطی هستند که هر روز از آنها استفاده می کنیم. بنابراین اگر کسی تلفن شما را هک کرد. دسترسی به اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن (از لیست تماس) ، تصاویر ، فیلم ها ، اسناد و پیام های متنی می تواند بسیار خطرناک باشد. اما نصب نرم افزارهای جاسوسی یا بررسی برنامه ها چیست؟

باتری موجود در تلفن به سرعت کاهش می یابد

یکی از نشانه های بارز هک شدن این گوشی این است که باتری موجود در گوشی خیلی سریعتر از حد لازم تمام می شود. در واقع ، از آنجا که نرم افزارهای جاسوسی تلفن همیشه فعال است ، انرژی زیادی مصرف می کند و باتری را در طی این فرایند کاهش می دهد.

تلفن شما خیلی گرم است

علاوه بر شارژ سریع تلفن همراه ، تلفن گاهی اوقات بیش از حد داغ می شود که احتمال دارد سریعتر از حد معمول داده های اینترنت مصرف کند.

شما یک پیام خطرناک و مشکوک دریافت می کنید

شاید برای ملاقات با یک شخص ناشناس پیامی دریافت کنید ، شاید یک پیوند از شما پول بخواهد ، شاید اطلاعات شخصی خود را ناشناس بپرسید و خیلی چیزها می توانند خطرناک باشند.

شما از تعرفه های رسمی استفاده کرده اید

درست است که این روزها در بسیاری از کافه ها و مراکز عمومی ایستگاه های شارژ وجود دارد ، اما بعضی اوقات هکرها اطلاعات کاربر را با کمک درگاه های USB سرقت می کنند ، بنابراین بسیار مراقب باشید که گوشی خود را در مکان های ناآشنا با USB شارژ نکنید.

از شماره های ناشناس یک تماس یا متنی دریافت کنید

ممکن است تماس ها و متن هایی دریافت کنید که ناشناخته و خطرناک تر از آن باشند ، ممکن است شماره هایی در دفترچه تلفن شما که نمی دانید در آن قرار دهید ، این می تواند یک سیگنال بسیار خطرناک باشد. ممکن است در گوشی شما جاسوسی نصب شده باشد که می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد.

17302

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا