مجله فرهنگ

اسکار ۲۰۲۱، کم بیینده ترین مراسم تاریخ آکادمی

طبق آمار اولیه ، تعداد تماشاگران تلویزیونی اسکار در سال 2021 نسبت به سال گذشته 58 درصد کاهش یافته است.

به گزارش کندوج ، نود و سومین دوره جوایز اسکار دیروز با دو ماه تأخیر و در شکلی متفاوت از سالهای اخیر به دلیل بحران جهانی کرونا در لس آنجلس برگزار شد و در مراسم اهدای جوایز حدس زده می شد که با رویداد پربیننده در تاریخ بیش از 9 دهه اسکار برگزار خواهد شد.

طبق آمار اولیه ، 9.58 میلیون نفر اسکار 2021 را از تلویزیون ABC تماشا کرده اند که 58 درصد کاهش تعداد بینندگان جوایز را نشان می دهد در مقایسه با 23654 میلیون نفر در اسکار 2020.

تعداد تماشاگران تلویزیونی که کاهش می یابد فقط به اسکار محدود نمی شود و جوایز گرمی 51 درصد ، جوایز گلدن گلوب 62 درصد و بازیگران 52 درصد جایزه دارند.

استیون سودربرگ به همراه استیسی شر و جسی کالینز ، 93 جایزه اسکار را در ایستگاه یونیون استیشن در لس آنجلس تهیه کردند ، با چند نامزد و مهمان. آنها شخصاً در این مراسم شرکت کردند.

به اسکارها فرصت داده شد تا تغییرات عمده ای در نحوه برگزاری جوایز امسال ایجاد کنند اما از فرصت به خوبی استفاده نکردند و این رویداد چهار ساعته کسل کننده با نقاط ضعفی از جمله نبود کلیپ مربوط به نامزدها در بیشتر مقالات ذکر شده است.

همچنین ابتکار تهیه کنندگان اسکار 2021 بدون اعلام اینکه برنده بهترین فیلم به عنوان آخرین جایزه چه کسی برنده شد و مراسم اسکار با اعلام برنده بهترین بازیگران زن و مرد در نقش اصلی پایان یافت بدون هیجان کافی.

برگزارکنندگان اسکار از محتوای پاکت های اعلام شده برندگان اطلاع نداشتند و چون فکر می کردند چادویک بوزمن بازیگر فقید آمریکایی محتمل ترین برنده در گروه بهترین بازیگر است ، تصمیم گرفتند او را به عنوان برنده نهایی شب جوایز برای رفتن به پایان اسکار 2021 برای بزرگداشت بازیگر فقید ، اما برخلاف بیشتر پیش بینی ها ، آنتونی هاپکینز که در این مراسم حضور نداشت ، دومین اسکار خود را برای بازی در فیلم “پدر” دریافت کرد. “ویکین ققنوس از طرف وی جایزه را از آن خود کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا