مجله عمومی

اشتباه باورنکردنی اسکوچیچ در اردوی تیم ملی

دربی امروز تبریز با یک اتفاق غیرمنتظره و حیرت انگیز همراه بود: حضور محمدرضا اخباری در دروازه تراکتورسازی.

به گزارش کندوج ، ورزش سه در حالی که محمدرضا اخباری یکی از چهار دروازه بانی بود که اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شد ، امروز با کمال تعجب در کنار تراکتورسازی ایستاد ، این بدان معناست که این دروازه بان با اجازه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی را ترک کرد. بوده. بعید به نظر می رسد که این اتفاق در دوران مربیگری کارلوس کی روش رخ داده باشد و این باعث می شود که یک بازیکن برای انجام یک بازی تیمی و بازگشت به اردو ، اردوی تیم ملی را ترک کند.

جدا از کار عجیبی که این حادثه انجام می دهد ، آنچه باعث اخبار در کنار ناهنجاری تراکتور می شود ، بحث نظم و انضباط در اردوی تیم ملی است. همین چند روز پیش ، اسکوچیچ در مصاحبه ای گفت که بیش از هر چیز می خواهد بازیکنانش را تنبیه کند. تحت هیچ شرایطی او مجبور نبود سازمان و اصول اردوی خود را حفظ کند و اجازه ندهد با زیر سوال بردن قدرت یا نظم و انضباط وی در اردوی تیم ملی ، اعتبار و کاریزما در بین بازیکنان خدشه دار شود.

امکان ندارد سرمربی تیم ملی از بازیکن درخواست نظم و انضباط کند و نظم تیم ملی را بشکند. اگر اسکوچیچ خودش با این موافق باشد ، باید گفت که او در میانه اردوی تیم ملی یک اشتباه اساسی کرد و اگر سازمان عجیب و غریب ساختار لیگ و اصرار بر برگزاری دربی تبریز در وسط اردوی تیم ملی قرار داد فشار بر سرمربی تیم ملی. بازهم قدرت سرمربی تیم ملی زیر سوال رفته است. اسکوچیچ مجبور شد آنقدر خود را در اردوی تیم ملی حبس کند که هیچ شخص بی ارتباطی راهی برای این کار پیدا نکند و هیچ کس از اردوگاه اجازه ترک نداشته باشد.
حالا با این اتفاق چه تضمینی برای محله نشدن اردوی تیم ملی وجود دارد و چگونه می توان از وجود نظم در اردو اطمینان حاصل کرد؟ برخی از رویدادها مانند امروز ممکن است در آینده تیم ملی تأثیرگذار نباشد ، اما تأثیرات ناخودآگاه آن بسیار مخرب و نمادین خواهد بود.

جدای از این ، علاوه بر اینکه اعتبار تیم ملی در این شرایط حساس و چند روز منتهی به بازی های مهم تیم ملی زیر سوال رفته است ، این جدایی از اردوی تیم ملی موفقیت آمیز نخواهد بود. برای محمدرضا اخباری. به نوعی آبروی این دروازه بان نیز گرفته شده است.
ترک اردو با اجازه مربی تیم ملی برای انجام یک بازی در باشگاه این احساس را ایجاد می کند که حضور این دروازه بان در تمرینات تیم ملی برای مربی تیم ملی اهمیت چندانی ندارد و به نوعی این توهین به این بازیکن . بالاتر از آن توهینی است که ناآگاهانه به تیم ملی و شهرت آن وارد شده است که بهبود آن آسان نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا