مجله عمومی

اطاعت از ولی فقیه تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار مرتضی طلایی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم یادبود شهدای مدافع حرم در گلزار شهید دارالسلام کاشان ضمن ابراز همدردی به مناسبت شهید حضرت فاطمه زهرا (س)د) گفت: حضرت صدیقه طاهره (د) آنها نمونه بارزی از مردی بودند که می تواند قیم باشد در جایی که رفتار و کردار باید الگویی برای مردم و مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه ساختار انقلاب اسلامی نیز در استان خلاصه شد ، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ، نظام و حکومت اسلامی شکل گرفت و سپس امت اسلامی شکل گرفت و امیدواریم به زودی شاهد شکل گیری تمدن اسلامی در سراسر جهان باشیم.

تشکیل واحد «پونیونو “فاطمیون” نمادی از امت اسلامی بود

دبیر جبهه همبستگی ملی نیروی انقلابی ، به جنایات کردها اشاره می کند هجره عزیزم داعش گفت: خوشبختانه با تمرکز بر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکیل واحدهاپونیونو “Fatimites” که نمادهای امت اسلامی بودند ، در طومارهای این گروههای تروریستی پیچیده قدم زدند و در زباله دان تاریخ قدم زدند.

وی با اشاره به رشادت ها و رشادت های سردار قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش های اسلامی و دینی گفت: این شهید بزرگوار در زندگی شریف خود دائماً به سمت وحدت امت اسلامی قیام می کرد زیرا سردار سلیمانی با بینش گسترده خود شکل گیری تلمود اسلامی را شکل داد. به عنوان یک هدف و آرزو.

سردار طلایی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس نقش مهمی در مثال زدنی از مبارزان مقاومت داشت ، گفت: همین فرهنگ ایثار و شهادت بود که باعث شد دشمن تروریست به حرم مطهر حضرت زینب (س) برسد.د) تکامل یافته بود و سرانجام فتح و نابود شد.

لزوم ترویج و تبیین مکتب سلیمانی در میان مردم و آزادی خواهان در جهان

وی ارائه و تبیین مکتب سلیمانی در بین مردم و آزادی خواهان جهان را یک اصل مهم و حیاتی دانست و ادامه داد: شهید سلیمانی الگویی برای همه مبارزان و شهدای حزب مقاومت و به عنوان یک محور اصلی برای عمل است. مجاهدین او آنها بود و مردی بود که به عنوان فرمانده مقاومت ، نقشی بی بدیل در هدایت و اتحاد مبارزان این میدان جنگ داشت.

این یادمان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به تشییع میلیونی شهدای مقاومت در ایران و عراق ، تأکید کرد: شهید سلیمانی خودش در زمینه های مختلف صاحب سبک بود و از آموزه های خود و آموزه های ائمه ، قرآن و عترت سرچشمه می گرفت.

شهید سلیمانی الگویی برای همه در دفاع و تصرف استان است

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی الگویی برای همه دفاع از استان و تصرف استان است ، افزود: جذب قلب جوانان به نظام و انقلاب.

سردار طلایی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: اطاعت از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور است و در صورت پیگیری دقیق دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب می توان به حل این مشکلات امیدوار بود.

مسئولان باید با کمبودهای خود کنار بیایند متاسفانه و از این بابت از مردم عذرخواهی کنید

وی با بیان اینکه عزت کشور همراهی ملت و مسئولان آن برای حل مشکلات است ، افزود: مسئولان باید با کاستی های خود روبرو شوند. متاسفانه باشید و بخاطر آن از مردم عذرخواهی کنید.

دبیر حزب مترقی همبستگی ملی با اشاره به اینکه عبور از مشکلات مردم کار آسانی نیست ، گفت: استانداران و مسئولان باید جهادگر آنها باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و برای این منظور به جای نگاه به آن سوی مرزها ، بر تلاش و کوشش جوانان در داخل کشور تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا