مجله ورزشی

اظهار نظر فولادی‌های قهرمانی/ دلیل نرفتن هاشمی‌نسب سمت نیمکت سرخ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دیدار سوپرجام ایران امروز دوشنبه بین دو تیم پرسپولیس (قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر) و فولاد خوزستان (قهرمان جام حذفی) برگزار شد که در نهایت فولاد با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

حسین کعبی مربی تیم فوتبال فولاد در این رابطه گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و زحمت کشید. اما ما برای این بازی زحمت کشیدیم و خوشحالم که توانستیم این جام را برای خوزستانی ها به دست بیاوریم زیرا این حق آنها بود.

محمدرضا خلعتبری نیز درباره بازی خود و حضورش در فولاد گفت: کار سختی مقابل پرسپولیس داشتیم و روزی که بازی سختی در پیش داشتیم توانستیم پیروز شویم. نه با سپاهان و نه با نویدکیا مشکلی نداشتم. خوشحالم که فولاد را انتخاب کردم. در فوتبال حرفه ای این تغییرات طبیعی است.

احسان محمدیان دروازه بان تیم فوتبال نیز گفت: خوشحالم که توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. دو هفته سخت داشتیم. هر کاری از دستم بر بیاید برای موفقیت تیم انجام می دهم. شهاب گردان دوست و شریک من است و قطعا رقابت خوبی بین آنها خواهیم داشت و از تجربیات آنها استفاده خواهم کرد.

مهدی هاشمی نسب نیز در این خصوص گفت: تک بازی ها باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شود. به همین دلیل فقط به پیروزی فکر می کردیم. شرایط ما در جدول خیلی خوب نبود و می خواستیم این جام را بگیریم و به خوزستانی ها بسپاریم. مشکلات خانوادگی داشتم و پدر و مادرم مریض بودند و خدا را شکر حالشان بهتر شد و به فولاد پیوستم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس به نیمکت نرفت گفت: در این مواقع فقط سرمربی با حریفان روی نیمکت می رود اما خیلی ها اینجا می روند. در عین حال کار دلی است و گاهی دل آدم راضی به رفتن نمی شود. دوست نداشتم در تخت جمشید کلاس بروم.

محمد آبشک بازیکن تیم فوتبال فولاد نیز در این رابطه گفت: بازی سخت و سختی بود ما در سال های اخیر همیشه مقابل پرسپولیس خوب بودیم اما نتیجه نگرفتیم. این یک بازی شکننده بود و خدا را شکر می کنم که بازی را بردیم. فوتبال درگیری دارد و این بازی درگیری های خودش را داشت که طبیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا