مجله علمی و سلامت

افزایش تعرفه درمان اعتیاد در سال جاری / اجرای آزمایشی درمان تخصصی اعتیاد کودک و نوجوان

رئیس مرکز پیوند و درمان بیماری ها در وزارت بهداشت از افزایش تعرفه های ارائه خدمات درمان دارویی در بخش های خصوصی و دولتی در سال 1400 خبر داد.

به گزارش کندوج ، دکتر مهدی شادنوش با تشریح سایر اقدامات این مرکز در سال 1399 و با اشاره به چالش ها و کاستی های تعرفه های درمان دارویی در سال 99 ، با اعلام این خبر گفت: متناسب با حفظ کرامت انسانی و احترام به حقوق مادی و معنوی مشتریان ، و همچنین تلاش درمانگران برای تغییر پیشنهاد خود برای تعرفه خدمات درمانی دارویی در سال 1400. مقامات مربوطه اعلام کردند که خوشبختانه این پیشنهادها پس از تأیید توسط شورای محترم وزرا 12 آوریل 1400.

وی افزود: با بهبود این تعرفه ها ، ما انتظار داریم كه درمانگران تلاش جدی تری برای به روز كردن دانش و تجربه خود و ارائه خدمات درمانی بهتر دارویی انجام دهند و شاهد بهبود كارایی مراكز و كاهش چشمگیر این مشكل سوختن خواهیم بود. در کشور. “

رئیس مرکز پیوند و درمان بیماری ها همچنین با اشاره به ایجاد کارگروه های ویژه بررسی و به روزرسانی رهنمودهای ایجاد مراکز درمان دارویی (محتوای ماده 15 ،) از سایر فعالیت های این مرکز در سال 1999 گزارش داد. تعداد قوانین مربوط به مواد مخدر. حضور نمایندگان ستاد مبارزه با مواد مخدر و همه سازمانها و ارزشهای علاقه مند به درستی در سال گذشته شکل گرفت و این محصول در مراحل نهایی بررسی و برقراری ارتباط است.

آیین نامه درمان دارویی را مرور کنید

شادنوش افزود: بازنگری در آیین نامه رفتار سو Ab مصرف مواد مخدر از اولویت های مهم مرکز پیوند و درمان بیماری ها در سال 1400 است و تلاش خواهیم کرد از تجربیات و دانش بهترین اساتید ، مدیران ارشد ، متخصصان دانشگاه بهره مند شویم. و نمایندگان معتادان به مواد مخدر. “در بررسی این پروتکل ها ، ما باید چک لیست ها را بررسی کنیم تا مراکز درمان دارویی را تحت تأثیر قرار دهیم و تأثیر مستقیم این لیست ها را در کاهش تخلفات و افزایش عملکرد مراکز و اطلاع رسانی به دانشگاه های سراسر کشور بررسی و کنترل کنیم. برای اجرا

رئیس مرکز پیوند و درمان بیماری ها که تجدیدنظر و اصلاح دستورالعمل های اجرایی برای تأمین مصرف کنندگان مواد مخدر و داروهای روانگردان به خدمات بهداشتی را از مهمترین اقدامات این مرکز در سال 1999 دانست ، گفت: مصوب این قانون بلااستفاده ، که در سال 1999 ، با برخی پیگیری ها و جلسات در این زمینه ، برای اولین بار موفق به اختصاص و جذب شد. ما تقریباً به همه خدمات بیمه درمانی بودجه معتادان معتاد تبدیل شده ایم و علاوه بر این ، به دلیل تجربه موفقیت آمیز از سال 1999 و مشاوره با م institutionsسسات مربوطه ، واحدهای مشمول این قانون در بودجه 1400 افزایش یافته اند که امیدواریم تخصیص یابد و جذب واحدهای این ردیف در سال 1400 نسبت به 99 دوباره افزایش یابد.

بزودی تأسیس 40 م treatmentسسه جدید درمان سرپایی برای استفاده از مواد مخدر در بخش دولتی

وی همچنین از موافقت این مرکز با تأسیس 40 مرکز درمانی سرپایی جدید برای بیماری های مرتبط با دارو در بخش دولتی در کشور و همچنین برای پوشش بیمه مشتریان موسسات دولتی خبر داد و گفت: این اقدامات با هدف درمان خدمات در دسترس تر اعتیاد و همچنین کاهش هزینه های مشتریان بی بضاعت ادامه داشته و در سال 1400 ادامه خواهد داشت.

اجرای یک برنامه آزمایشی برای درمان تخصصی اعتیاد در کودکان و نوجوانان

سرانجام ، رئیس مرکز پیوند و درمان بیماریها به نمایندگی از وزارت بهداشت و با اشاره به ابلاغیه پروتکلهای جامع برای درمان استفاده از مواد افیونی ، شاهدانه و روان درمانی در گروه سنی کودکان و نوجوانان. افزود ، افزود: نوجوانان و ایجاد دوره های بازآموزی و انتخابی برای درمانگران از جمله روانپزشکان ، روانشناسان و پیراپزشکان در این زمینه ، مرکز برنامه دیگری برای مدیریت پیوند و مدیریت بیماری در سال 1400 خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا