مجله عمومی

اقتصاد هنر باید جدی گرفته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، هادی آبیار دوشنبه شب با حضور در آموزشگاه هنر به خوبی با فعالیت این مراکز فرهنگی هنری آشنا شد.

وی با تأکید بر اهمیت و نقش هنر افزود: امروز باید ضمن حفظ دقیق خلاقیت و تحصیلات ، اقتصاد هنر نیز مورد توجه قرار گیرد.

آبیار با اشاره به شرایط تاج گذاری در کشور و ادامه فعالیت های فرهنگی گفت: ما باید با سازگار شدن با تاج و نظارت بر مقررات و مسائل بهداشتی و کنترل فاصله فعالیت دانشجویان ادامه دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر در ادامه گفت: آنچه در این دیدار بسیار افتخار و خوشحال است حضور و همکاری جوانان و بزرگان است که برای جامعه فرهنگی هنری خرمشهر بسیار امیدوار کننده است.

آبیار اظهار داشت: وی امیدوار است این نیروهای جوان با اشتیاق جوانی و توانایی خلاقیت خود بتوانند با استفاده از دانش جدید به ویژه در دنیای دیجیتال گام مهمی در زمینه فعالیت فرهنگی و هنری بردارند.

وی افزود: با توجه به محدودیت های موجود و شرایط خاص در کرونا ، از مدیران خواسته می شود با برگزاری نمایشگاه های مجازی آثار هنری را به علاقمندان نشان دهند و بفروشند.

آبیار گفت: امید است با نظارت مستمر اداره فرهنگ و آموزشگاه های هنر خرمشهر بتوان گام های موثری در اجرای قوانین و مقررات و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری برداشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر اعلام کرد: تعدادی دوره آموزشی با همکاری معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری موسسه تفریحی اروند برگزار می شود.

وی در مورد این کارگاه ها توضیح داد: “این کارگاه ها در زمینه اقتصاد فرهنگی و هنری با رویکرد موضوعی حراج ها ، جشنواره ها و فروش آثار هنری و به راه های تقویت آثار برای ارائه صحیح به بازار هنر ، نحوه برای برقراری ارتباط با گالری ها ، فکر هنرمندان. “جشنواره ها و حراج های مختلفی وجود دارد که به نقش و جایگاه فرهنگ فرهنگ و هنر در روند تبدیل آثار هنری و محصولات فرهنگی به چرخه اقتصاد می پردازد. .

به گزارش آنلاین ، مولوی مدیر مدرسه سرخ قلم اروند و قصاب زاده مدیر مدرسه بهار از هنرمندان و سبک شناسان فعال در شهر خرمشهر هستند که چندین برنامه سالانه را در شهر خرمشهر و منطقه برگزار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا