مجله ورزشی

اقدامات خوبی در ۴۱ سال گذشته برای ورزش زنان انجام شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز سه شنبه در سومین بازی های المپیک و پارالمپیک حضور داشت. شویش نشاط و سلامت ملی زنان و دختران در ورزش شرکت کردند.

وی در این مراسم که به مناسبت هفته ورزش برگزار شد ، گفت: “زنان امروز در بخشهای مختلف اجتماعی ، آموزشی و اقتصادی نقش مهمی داشته اند.”

ابتکار با تأکید بر اینکه نقش زنان در اصلاح سبک زندگی بیش از 50 درصد است ، ادامه داد: این تأثیر زنان را نشان می دهد. در سطح بین المللی ، ما در اکثر رشته ها توانستیم صفحه نخست اسلامی خود را در ورزش به دست آوریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تأکید کرد: ما به دنبال دو محور عدالت جنسی ، ورزش و سلامت هستیم. فرض شده که تا زمان ر ماه وضعیت شاخص های جنسیتی را به صورت آماری توضیح دهید.

وی گفت: اکنون شاهد تأکید بر ورزش در مدارس ابتدایی هستیم.

معصومه ابتکار گفت: دولت چشم انداز خاصی از نشاط دارد. پیام امیدوار کننده در زمینه تاج ، باید افزایش یابد و رسانه ها بیشترین نقش را در این زمینه دارند. ایران در شرایط ویژه ای قرار دارد. بعلاوه تاج ما با یک جنگ اقتصادی روبرو هستیم و باید امیدوار باشیم معرفی ورزش یکی از مهمترین ابزارها در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا