مجله ورزشی

اقدامی عجیب در والیبال ایران

به گزارش خبرگزاری وب ؛ مسابقات تیم ملی در آسیا یک رویداد خوب و قابل توجه برای بازیکنان جوان بود ، اما پس از این رویداد آنقدر بزرگ شد که آنها همه مشکلات و مشکلات موجود را فراموش کردند.

تیم ملی از سال 2009 همواره به جز یک فصل در فینال مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته و در این 7 فصل چهار عنوان قهرمانی و دو دونده به نام خود ثبت کرده است. در این شرایط ، قهرمانی رویداد جدیدی نبود ، اگرچه نباید نفوذ کارکنان را انکار کرد. اما کارشناسان می گویند یکی از مهمترین جنبه های قهرمانی ، انگیزه زیاد بازیکنان جوان بود که به کسب این عنوان کمک زیادی کرد.

در مورد عدم حضور بازیکنان برجسته ، لازم به ذکر است که نه تنها ایران بلکه ژاپن و کره جنوبی هیچ یک از بازیکنان اصلی خود را همراه خود نداشتند. اگرچه کره جنوبی به المپیک راه نیافت ، اما کشورهایی مانند ژاپن بیش از آنکه به قهرمانی آسیا برسند به المپیک و موفقیت آنها علاقه دارند. این رویداد بارها توسط کارشناسان اعلام شده است که هدف ایران کسب عنوان قهرمانی در آسیا نیست ، بلکه رسیدن به مقام های بالا در المپیک و جام جهانی است.

با وجود این ، با وجود ارزش مسابقات قهرمانی آسیا ، تنها یک ست شکست خورد ، اما باید توجه داشت که والیبال ایران سالهاست که به لطف این قهرمانی ها در جای خود باقی مانده است و حتی در راه بازگشت است و بعید است که پس از چند سال به روزی برسید که ولاسکو هنوز به ایران نرسیده بود ، اما اتحادیه همیشه مدال ها را بیشتر از پیشرفت دوست دارد.

گزارش کامل را اینجا بخوانید.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا