مجله حوادث

الزامات مربوط به شماره حساب های عمومی برای کمک های عمومی توسط سازمان ها باید برآورده شود



رهبر داوطلب انجمن ماه سرخ تأکید کرد که سازمان های مردم نهاد و سازمان ها برای دریافت کمک باید مجوزهای لازم را از انجمن ماه سرخ دریافت کنند ، در غیر این صورت حساب های آنها یخ زده می شود.

در مصاحبه با محمد نصیری کندوج ، وی با اشاره به قانون جدید مدیریت بحران ، گفت: هر سازمانی که مایل به جمع آوری کمک های مالی از طریق شماره حساب ، خیرین ، سازمان های مردم نهاد و غیره باشد ، ابتدا باید مجوزهای لازم را از انجمن هلال احمر دریافت کند. برای رسیدن به

وی با بیان اینکه این اقدام باعث شفاف سازی هزینه ها و پرداختن به آن می شود ، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از این طریق با کنترل هزینه ها می توانند در جای مناسب هزینه و توزیع کنند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر همچنین گفت: در صورت عدم دریافت مجوز ، دستگاه قضایی پس از آژانس مدیریت بحران کشور ، حسابهای خود را قفل می کند و این افراد به حالت تعلیق در می آیند. مجوز انتشار مجدد حساب وی.

به گفته نصیری ، انجمن هلال احمر نظارت کامل بر میزان کمک های مردمی دریافتی و نحوه هزینه این کار در این آیین نامه ها دارد.

وی همچنین درخواست کرد که شهروند کمکهای نقدی خود را به نمایندگی از اشخاص مختلف یا مؤسسات و مؤسسات مختلف پرداخت کند تا مطمئن شود که وی مجوز دریافت کرده است.

روسای انجمن هلال احمر داوطلبانی را اضافه کرده اند که می توانند مجوز خاکی سفید خود را بدست آورند: “برای به دست آوردن این کمکهای مالی ، مقامات باید دفتر جمعیت هلال احمر را به استان یا سازمان داوطلب خود مراجعه کنند.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت انتشارات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط کندوج هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا