مجله عمومی

امروز سیم خاردار چه قیمت است ؟

معرفی شرکت حصار نوین الماس

سیم خاردار حلقه ای ، که همچنین به دو نوع سوزن های محوری و گرد تقسیم می شود. آنها کاربردهای بسیاری دارند ، که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.
سیم خاردار حلقه ای نیز در بازار ساخته شده در چین و ایران یافت می شود که نوع ایرانی آن گالوانیزه و دارای بهترین کیفیت است. این محصول با سیم خاردار خطی متفاوت است که از نظر ظاهری متفاوت است. سیم خاردار دور نیز با اتصال دهنده ها چسبانده می شود تا ساختار دور خود را از دست ندهد. از سیم خاردار حلقه نیز برای محصور کردن زمین های زراعی و باغات استفاده می شود. سیم خاردار حلقه ای نیز از سیم با قطر 2.5 و ضخامت سنبله 2 میلی متر ساخته شده است که از سیم داغ ساخته شده است و این محصول از آنجایی که از سیم داغ نیز ساخته شده است ، همچنین در برابر رطوبت و دمای هوا مانند باران و نیز مقاوم است. .. او سالم مانده و فرسوده نمی باشد ، که این امر همچنین برای خریدارانی که می توانند با خیال راحت تر خرید کنند ، مهم است.

قیمت روزانه سیم خاردار
سیم حلقه خاردار نیز با سیم خاردار خطی فرق می کند
برای ساخت سیم خاردار دور نیز از دستگاه های تمبر استفاده می شود ، به گونه ای که ابتدا ورق ها و نوارهای بلند و ضخیم در دستگاه قرار می گیرند و سپس بر روی نوارها نیز مهر زنی انجام می شود. در پایان گردش کار به صورت نوارهای باریک با مشت. پروانه به تنهایی در فاصله. از قلم نیز برای جمع آوری روبان استفاده می شود. این محصول همچنین در اندازه های مختلف موجود است که هر کدام برای کار استفاده می شوند. اندازه های این محصول 60 و 90 است که همچنین به دو نوع محوری و سوزنی تقسیم می شوند. وزن سیم خاردار دور طبری 60 – 9.5-10 کیلوگرم قطر و قطر 90 – از 9 تا 9.5 کیلوگرم است. قطر آن 60 متر و قطر آن 90 متر است. حلقه سیم خاردار طبری را سیم خاردار نیز می نامند.
برای نصب سیم خاردار دور نیز پایه ها تعیین می شوند ، سپس یک سیم خاردار گرد نیز روی این پایه نصب و ثابت می شود که برای نرده و ایمنی نیز استفاده می شود. این محصول همچنین در مراکز نظامی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً همه مراکز نظامی از این محصول استفاده می کنند.
یکی دیگر از مزایای سیم خاردار ، وجود کربن در این محصول است که خسارت خاصی به این محصول وارد نمی کند. سرانجام ، هنگام خرید ، باید به نکاتی توجه کنید که مهمترین امتیاز قیمت هستند. اولین چیزی که بر قیمت این محصول تأثیر می گذارد این است که ببینیم از کدام کشور ساخته شده است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، قیمت نوع چینی دارای قیمت و کیفیت پایین تری نسبت به نوع ایرانی است. و سپس باید به شرکتی که این محصول را تولید می کند توجه کنید ، که این نیز مهم است.

https://hesarnovinalmas.com/product/barbed-wire/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا