مجله ورزشی

امیدوارم VAR و بانوان در دیدار ایران و کره‌جنوبی حضور داشته باشند

به گزارش شفاف ، اینفانتینو در نشست بعد از ظهر در قطر ، فوتبال ایران را یکی از بهترین های آسیا نامید و افزود: “من از هواداران فوتبال ایران خوشم می آید ، بازی ایران و اسپانیا در کازان و شور و شوق دائمی ایرانیان را تماشا کردم. تماشاگران مقابل تیم ملی ایران برای من بسیار جالب بود.

اینفانتینو ادامه داد: در مدت کوتاهی که رئیس فدراسیون فوتبال ایران روی کار آمده است تغییرات مثبت زیادی رخ داده است که یکی از مهمترین آنها تمرکز بر فوتبال بانوان بوده است.

این مقام فیفا خاطرنشان کرد: تعهداتی از طرف دولت ایران در مورد تأیید فدراسیون فوتبال وجود دارد که باید در تاریخ تعیین شده انجام شود و توسط نهادهای مربوطه تأیید شود.

وی گفت: پیگیری های فدراسیون فوتبال در بحث میزبانی و مطالبه آن قابل تقدیر است و امیدوارم دو موضوع مهم VAR و وجود زنان در زمین ها حل شود و بازی ایران و کره به میزبانی تهران با حضور زنان و VAR. “

در این مسابقه عزیزی خادم از اینفانتینو دعوت کرد تا در یکی از بازیهای به میزبانی ایران در کشورمان حضور داشته باشد و تماشاگر ویژه بازی تیم ملی در ورزشگاه باشد.

اینفانتینو نیز این پیشنهاد را پذیرفت و مقرر شد که فدراسیون ایران از کشورهای همسایه و همچنین قطر به طور رسمی برای سفر به ایران در آن زمان دعوت کند. پیشنهاد دیگری که عزیزی خادم داشت و توسط اینفانتینو تأیید شد ، برگزاری مسابقه خیریه بین دو ستاره ایرانی و یک ستاره فیفا به میزبانی ایران بود که در آینده نزدیک برگزار می شود.

رئیس اتحادیه فوتبال کشورمان نیز به اینفانتینو گفت: مردم وقتی صادقانه و از صمیم قلب کار می کنند نتایج بهتری می گیرند.

او موفقیت فیفا در سالهای اخیر را به دور ، انعطاف پذیری شخصیت اینفانتینو ، پایبندی به اصول حرفه ای و اختلال در سیاست فوتبال سوق داد.

در انتها ، اینفانتینو عزیزی خادم از جوان بودن و توجه به دیپلماسی فوتبال به عنوان دو عامل مهم و پیش نیاز موفقیت یاد کرد و گفت: “امیدوارم از نظر فنی و دیپلماتیک فعال باشید زیرا در عین حال رویکرد فدراسیون فوتبال ایران در این زمینه من دو منطقه متفاوت از قبل دیدم.

در این جلسه مقرر شد در سفر رئیس جمهور ایران به ایران در سال آینده ملاقات شود. رئیس فیفا اعلام کرد که می خواهد آنها را در مورد فوتبال و فعالیت های مربوطه مطلع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا