مجله ورزشی

امیری: هیچ‌کس مسئولیت حذف از آسیا را قبول نمی‌کند

بازیکن پرسپولیس به حذف سرخابی ها از آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش کندوج، پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر فجر سپاسی را شکست داد. وحید امیری پس از پایان بازی گفت: بازی خوبی بود و پیروزی را به هواداران تبریک می گویم. بازی خیلی سختی بود و امیدوارم همچنان پرسپولیس را به جایگاهی که می خواهیم برسانیم. با توجه به ایراداتی که در نیمه اول به خصوص در مدیریت داشتیم، فکر می کنم نتایج خیلی خوبی گرفته ایم.

وی در خصوص تغییر مدیریت در باشگاه و حل مشکلات پرسپولیس گفت: همیشه امیدواریم مشکلات حل شود اما متاسفانه هیچ وقت حل نشد و مهمتر از آن رفتن از آسیاست که بی احترامی شد. ایران. فوتبال “هرکسی که می خواهد باشد و هیچ کس مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد. باشگاه به لیگ می رود و لیگ به باشگاه می رود، خدا خودش می بیند و امیدوارم فردی که این کار را کرده عذاب وجدان بگیرد، زیرا آنها به ما شک کرده اند. تلاش ها و تلاش های سایر تیم ها.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این موضوع که خروج از آسیا مشکلات باشگاه را حل می کند، گفت: ما هم به این موضوع امیدواریم اما متاسفانه می بینید که این تیم ها نزدیک به 10-20 سال است که می خواهند خصوصی سازی کنند اما متأسفانه بعد از این همه غم و اندوه نه مجلس و نه اتحادیه و باشگاه می روند تا این مشکل را حل کنند. هر سال سروصدا زیاد می شود اما بعد از مدتی می گویند وارد عملیات خصوصی نمی شوند. امیدواریم این مشکلات حل شود چون این تیم نه برای دولت است و نه برای تکنسین ها و بازیکنان. این تیم برای هواداران است.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا خروج از آسیا باعث می شود برخی بازیکنان تمایل به جدایی از پرسپولیس داشته باشند، گفت: درست است که هر بازی به اندازه کافی بازیکنان پرسپولیس را تشویق می کند تا بهترین کار را انجام دهند، اما وقتی تیمی که برای قهرمانی تلاش می کند انگیزه های 100 درصدی برای بازی کردن دارد. یک سطح بالاتر پرسپولیس جایی است که هر بازی در آن ویترین است و همه بازیکنان تلاش می کنند تمام تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا